miten ilmaista kiinnostus, tai miten sanoa miehelle olevansa kiinnostunut? lukekaa tämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Mun kaveripiirissä on yks törkeen hyvännäkönen ja mukava mies, joka oli kiinnostunut musta viime kesänä, jolloin olin eronnut juuri eikä kiinnostanut uudet suhteet. En vieläkään etsi mitään suhdetta, seksisuhdetta korkeintaan :D
Mutta siis haluaisin pitää tän miehen kanssa hauskaa. Tiedän että se on vapaana, mut en tiedä kiinnostanko mä sitä vielä, miten siis saan sen selville? Täytyyks mun joku sanansaattaja värvätä? Onks vähän teiniä? :D

Jos kysyn siltä suoraan ja sitä ei kiinnosta, niin sit saattaa hävettää kun tavataan. Nään sen seuraavan kerran vappuna ja silloin haluaisin vähän sutinaa.... :P
Ja tää on ihan oikea ongelma, olen eronnut vajaa vuosi sitten melkeen kymmenen vuoden suhteesta, et en tosiaan tiiä miten tää toimii.
Meillä on 10v ikäeroa, minunikäni alkaa kakkosella ja miehen kolmosella, jos sillä nyt o mitään merkitystä. Ehkä sen takia, että tää mies aina sanoo "ai mut kun sä oot niin nuori" ja virnuilee, joten en halua että se pitää mua ihan lapsena, vaan itsevarmana, mitä mä olenkin, paitsi tässä asiassa! :D

Ps. Älkää lynkatko! =)

Haluat seksisuhteen miehen kanssa, joka on (ollut) sinusta kiinnostunut? Ootko tosissas, että luulet sen antavan pakint? KUKA TÄYSJÄRKINEN MIES ANTAIS TUOSSA TILANTEESSA PAKIT? En tunne yhtään sellaista, tunteeko joku muu?

Go girl! :)

No kysy nyt ihan vain vaikka kuulumisia siellä facessa ja sitten jos vastaa niin kysy sitä jonnekin sun kanssa. Kyllä se siitä ymmärtää ja tarttuu syöttiin jos kiinnostaa.

[QUOTE="aapee";29778337]Täytyyks mun laittaa sille facessa viesti: moikka! nussitaanko vappuna? =)[/QUOTE]

No laita vaikka että vieläkö kiinnostaa treffit? Siis jos et ihan noin suoraan halua sanoa, vaikka voisi tuokin kyllä toimia :cool:

Ok, mut en haluu kysyä treffeille, kun sit se luulee et mä haluan tutustua siihen, reps :laugh:
Tiedän jo että ollaan vappuna samassa paikassa.. voisko siellä kysyä kasvotusten?

[QUOTE="aapee";29778356]Eli siis jos saan pakit, niin se kertoo miehestä kaiken oleellisen? ;)
Voitko vielä kertoa miten sitä voi kysyä?[/QUOTE]

"Moi! :) Mitäs suunnitelmia vapun suhteen? Mulla olis sopivasti joutoaikaa, tavattaisko ;)"

Tai jotain yhtä läpinäkyvää. Kyllä sä osaat. :D

Tai siis ei kysyä vaan käydä kimppuun? :D tykkääkö miehet kiimasista naisista? Jos mä vaan meen ja puristan sen pehvaa :D tiedän, että se on selvinpäin ja minäkinaion olla.

[QUOTE="aapee";29778364]Ok, mut en haluu kysyä treffeille, kun sit se luulee et mä haluan tutustua siihen, reps :laugh:
Tiedän jo että ollaan vappuna samassa paikassa.. voisko siellä kysyä kasvotusten?[/QUOTE]

"Kiinnostaisko ravistaa mun huiskaa vappuna?" :rolleyes:

Jos se mies on ollut sinusta kiinnostunut, niin se tuskin pitää sinua vastenmielisenä. Mies ei pääsääntöisesti pahastu, jos joku miellyttävä nainen puristaa peffaa. Jos puristelija on joku, jota hän pitää kiinnostavana, hän enemmän kuin todennäköisesti ilahtuu. Tai sit en tiedä miesten sielunelämästä mitään. Palstamehet, nyt apuun! Mitäs luulette, paneeko tuo mies hanttiin, vai onko hän messissä? :)

Jos se mies on ollut sinusta kiinnostunut, niin se tuskin pitää sinua vastenmielisenä. Mies ei pääsääntöisesti pahastu, jos joku miellyttävä nainen puristaa peffaa. Jos puristelija on joku, jota hän pitää kiinnostavana, hän enemmän kuin todennäköisesti ilahtuu. Tai sit en tiedä miesten sielunelämästä mitään. Palstamehet, nyt apuun! Mitäs luulette, paneeko tuo mies hanttiin, vai onko hän messissä? :)

Jos puristaa toista peffasta niin se on kamalaa seksuaalista ahdistelua ja ällöttävän pervouden huippu.

...Eikun anteeksi, noinhan se menee vain silloin, kun puristelija on mies ja kohde nainen. Naisen tekemänä peffan puristelu on ihan ok ja vain tervettä seksuaalista rohkeutta.

[QUOTE="saana";29778403]Jos puristaa toista peffasta niin se on kamalaa seksuaalista ahdistelua ja ällöttävän pervouden huippu.

...Eikun anteeksi, noinhan se menee vain silloin, kun puristelija on mies ja kohde nainen. Naisen tekemänä peffan puristelu on ihan ok ja vain tervettä seksuaalista rohkeutta.[/QUOTE]
Ei, kun se on seksuaalista ahdistelua silloin, jos kohde kokee sen sellaiseksi. Ap joutuu nyt pohtimaan, kannattaako riski ottaa. :)

Selvennykseksi: Mä koen seksusaaliseksi ahdisteluksi sen, että joku, jota pidän vastenmielisenä, käy muhun käsiksi. En koe ahdisteluksi sitä, että joku musta viehättävä yksilö tekee samoin. Ja olen aivan sataprosenttisen varma, että nämä henkilöt kyllä tietävät, mitä mieltä heidän mahdollisista lähentelyisitään olen.

Nyt ap:n täytyy siis arvioida, miten mies ottaa hänen lähentelynsä. Ainahan on olemassa se riski, että raastuvassa tavataan. :) Jos haluaa välttää tämän, voi tietysti suoraan kysyä, kiinnostaisiko seksi. (Tosin en ole varma, pidetäänkö tätäkin lain mukaan ahdisteluna?)

Kauheeta, ei sitä voi sit mitenkään kysyä, kerran aina voi saada syytteen ! :D no joo mut tää ei kyl mitään syytettä nosta. Eniten pelottaa se, et nähdään joka toinen viikko kiusaantuneissa tunnelmissa, koska ei se halunnutkaan mua enää :(

Ja, mitäköhän se ajattelee musta sängyssä jos sinne asti päästään. Mulla on lapsia, sillä ei. Ihan hyvännäköinen ja normipainoinen lihaksikas olen, et ei siinä mitään, mut eiköhän ne raskaudet mussa näy tavalla ja toisella. Tähän kaipaan miehistä näkökulmaa, mitä miehet ajattelee?

[QUOTE="aapee";29778823]Nokkimus, kerro lisää, miks tää sun tuntema antais pakit?[/QUOTE]

ei antais, vaan antoi :D

emmätiä, ehkä parempi olla analysoimatta syitä enempää. itsetunto ei sitten niin kärsi. mutta parempaa onnea sulle ap! rohkeasti vaan ;)

Uusimmat

Yhteistyössä