Minusta on tullut mustasukkainen miehestäni ja en luota häneen enää täysin. Joskus olin niin tyhmä, että luotin ja sitten selvisi, että hän olikin pelaillut henkisellä tasolla toisen naisen kanssa niin, että nainen ihastui mieheeni silmittömästi ja halusi toiminnallaan rikkoa perheemme. Epäluottamus syntyi salailusta ja valehtelusta. Nyt mieheni on työmatkalla, hermostui eilen kun lähetin kiukkuisen viestin lasten toiminnasta ja kiitti riidanhaastamisesta, vaikka ei ollut tarkoitus haastaa riitaa, vaan toivoin häneltä tukea lasten hoitoon edes tekstarin välityksellä... Selitin tämän vielä tekstarilla hänelle, mutta vastausta ei tullut... Nukuin todella huonosti, pelkään kokoajan, että mieheni tapaa menoissaan jonkun ihanan naisen. Hän ei oman vihaisen vastauksensa jälkeen ole ottanut enää mitään yhteyttä. Minä joudun todella työskentelemään, että en soita hänelle, jotta hän ei ajattelisi, että vahdin häntä. Toivon niin kovasti, että hän soittaisi minulle tai laittaisi tekstarin, mutta mitään ei tunnu kuuluvan. Tämä tuntuu kummalliselta peliltä hänen puoleltaan, en osaa pelata tätä peliä, sillä haluaisin vaan niin kovasti olla hänen kanssaan. Apua!