Miten isoja tontteja teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unelma

Vieras
Kertokaahan miten isoja tontteja teillä on ja mikä on ns pieni tontti ja mikä alkaa olemaan jo iso?Meillä haaveissa omakotitalo ja täällä tonttien kokoja mietitään tai minä nyt lähinnä mietin.

Alkuperäinen kirjoittaja Unelma:
Kertokaahan miten isoja tontteja teillä on ja mikä on ns pieni tontti ja mikä alkaa olemaan jo iso?Meillä haaveissa omakotitalo ja täällä tonttien kokoja mietitään tai minä nyt lähinnä mietin.

400-500 neliötä on pieni. Älytöntä, kun talojen räystäät ottavat kiinni toisiinsa. Sama kuin rivarissa asuisi. 4000+ neliötä alkaa olemaan kohtuullinen tontti.

Meillä on okt rakenteilla, tontin koko n.1100 neliöö. Mun mielestä ihan riittävän kokoinen. Edellinen talo oli yli 6000 neliön tontilla, siinä oli ihan liikaa lääniä!!

Ööh ja ooh =) Kiitos,tämän mukaan nämä tontit mitä olen katsonut ja löytäyt kaupunki alueella eikä missään maalla on siinä 1000m2 alle ja vähän yli eli onko ne sitten pieniä?

Meillä on hehtaari tontti ja pidetään alle 1000 neliötä pienenä.

Ihan piha-aluetta sepeliä on se 1000 neliötä ja nurmikkoa liki 3000 neliötä,lampi siihen toiset 3000 m2, suunnilleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Unelma:
Ööh ja ooh =) Kiitos,tämän mukaan nämä tontit mitä olen katsonut ja löytäyt kaupunki alueella eikä missään maalla on siinä 1000m2 alle ja vähän yli eli onko ne sitten pieniä?

Ne on semmosia riittäviä kaupunkitonteiksi, jos alkaa olla tuosta pienempiä, niin sit alkaa olla myös naapurit epäilyttävän lähellä.

Meillä vähän alta 1100m2 ja on tämä ihan riittävä meille,ei tartte meillä olla lääniä tämän enempää.Kaupunkialueella on meilläkin talo.Me asutaan varmaan tyypillisessä lähiössä missä naapurit on suht lähellä mutta silti on meillä oma rauhakin.

Yhteistyössä