Miten ja milloin olet saanut vakityön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määräaikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse sain vakipaikan heti valmistuttuani ja olin siinä pari vuotta.Sitten sain ekan lapseni ja olin yhteensä 5 vuotta kotiäitinä.Siinä vaiheessa hain toiseen työpaikkaan ja sain vakituisen paikan 138 hakijan joukosta, lähes ilman työkokemusta ja ihan pystymetsästä.

valmistuin jouluna 2000
tein lyhyt aikaisia sijaisuuksia eri työnantajille (mutta samalla alalla).
sain lapsen 12/2003 , toukokuussa 04 haettiin pitkäaikais sijaista hain paikkaa ja sain sen. sain samasta paikasta toisenkin pitkän sijaisuuden. puolentoista vuoden jälkeen avautui vakipaikka kun yksi hoitaja jäi eläkkeelle ja onnistuin saamaan paikan. puolivuotta aijemmin en ollut saanut paikkaa mutta olin kuulemma kasvanut työssäni puolen vuoden aikana niin paljon että minut kannatti palkata.

Pääsin kesken opintoja kesätöiden kautta määrä-aikaiseksi harjoittelijaksi, määrä-aikaisia pätkiä (3-9kk) oli muistaakseni 4 peräkkäin ilman katkoja ja sitten paikkani vakinaistettiin. Valmistuin 5kk vakinaistamisen jälkeen. Vuosi oli 2003.

Valmistumisen jälkeen en ole ollut työttömänä. Ensin tein yhden vajaan vuoden sijaisuuden ja sen jälkeen hain vakituista paikkaa mihin mulla ei ollut minkäänlaista työkokemusta. En myöskään ollut ksokaan käynyt kyseisessä paikassa tai tuntenut sieltä ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valmistumisen jälkeen en ole ollut työttömänä. Ensin tein yhden vajaan vuoden sijaisuuden ja sen jälkeen hain vakituista paikkaa mihin mulla ei ollut minkäänlaista työkokemusta. En myöskään ollut ksokaan käynyt kyseisessä paikassa tai tuntenut sieltä ketään.

Lisään että olin 23v

vuonna 2000 sain vaki toimen.Ennen sitä tein töitä alalla vuodesta 1991, mutta alussa tosin kouluttamattomana ja sitten opiskelin ja valmistuin 1997 eli 3 vuotta valmistumisen jälkeen ja siis silloin olin 29vuotias

Yhteistyössä