Miten jaatte joulunvieton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänä jouluna mennään siskoni perheen luokse.Sinne tulee myös äitini ja muut sisarukset. Iltapäivästä mennään miehen vanhemmille ja ilta ollaan ihan kotosalla. Joulupäivä vietetään kotona oman perheen kesken.

Ei olla ikinä ajateltu, että meidän pitää miellyttää hurjasti molempien sukuja ja ollaan paljon oltu ihan omalla perheellä joulun aikana. Aattoaamuna meille saa tulla kuka tahansa puurolle, ja tätä mahdollisuutta suku käyttääkin paljon. Ja kun Suomen Turku julistaa joulurauhan, toivon vieraiden olevan autoissaan.

Ei jaeta mitenkään. Miehen äiti asuu jokusen tuhannen, ja isäkin jokusen sadan kilometrin päässä.

Tähän asti mun puolen suvun kanssa ollaan kokoonnuttu mun äidin luokse (mukaanlukien mun isä ja sen vaimo, että senkään puolesta ei tartte aikaa jakaa), nyt muuton jälkeen ollaan varmaan meillä, kun on eniten tilaa.

ollaan kotona. aattona tulee meille mun vanhemmat ja siskoni sekä mieheni vanhemmat ja hänen mummu.
syödään jouluruoka ja pukki tulee illalla.
mun isovanhemmat on rodoksella joulun,olisin nekin halunnut tänne.
joulupäivä ja tapaninpäivä vissiin "jaetaan" molempina päivinä on aiemmin käyty syömässä jommankumman vanhemmilla.

Yhteistyössä