Miten jaksan enää edes synnyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syvältä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syvältä

Vieras
Huomenna tulee 2 viikkoa täyteen että en ole nukkunu 1,5-3h yössä enempää. Viimeyö meni jo kokonaan valvoessa. Hiki valui valtoimenaan ja levoton olo =( Nyt tuntuu että itkeä enää jaksan, on voimat niin loppu jo. Miks helvetti tämä ei voi syntyä jo. La parin päivän päästä. Mukava esikoiselle kun äiti ei jaksa enää muuta tehdä kuin maata monttuauki ja tuijotella tyhjyyteen...

Mulla oli myös uniongelmia raskausaikana. Sain kuitenkin nukuttua pätkissä jonkin verran. Kannattaa hakea jotakin nukahtamislääkkeitä; on kai olemassa sellaisiakin, joita voi raskausikana ottaa.

menisisn sinne sairaalalle vaikka neuvolan lähetteelle ja käskisisn käynnistämään..

itseasiassa miulla sanottiin jo nyt .. viikkoja tasan 25..että käynnistellään siten taas 38+6..mikäli ei päädytä sektioon..

mie olen aina sanut käynnistyksen justiin tuolla jaksamisen puutteella..taitaa olla meillä erikoisen helppo sairaala..:D

Mulle annettin osastolla lääkettä kun jouduin 5pv ennen la sisälle. Kattoivat että pitää saada unta jotta jaksaa sitten synnyttää. En mä niilläkään juur nukkunu ja takana pitkä jakso tosi vähästä unta. Senkin yön valvoin kun käynnistyi ja olin aivan zombie. Urakan päätyttyä alko uni maittaa ja nukuin kaiken ajan minkä suinkin pystyin.

Alkuperäinen kirjoittaja syvältä:
Huomenna tulee 2 viikkoa täyteen että en ole nukkunu 1,5-3h yössä enempää. Viimeyö meni jo kokonaan valvoessa. Hiki valui valtoimenaan ja levoton olo =( Nyt tuntuu että itkeä enää jaksan, on voimat niin loppu jo. Miks helvetti tämä ei voi syntyä jo. La parin päivän päästä. Mukava esikoiselle kun äiti ei jaksa enää muuta tehdä kuin maata monttuauki ja tuijotella tyhjyyteen...

Mulla kohta kans LA ja odotan vaan syntyväksi vaikken tiedäkään miten jaksan synnytyksen huonosti nukuttujen öiden jälkeen...Todella toivon ettei mene ainakaan yli LA:n.

Yhteistyössä