Miten jaksan tätä loppuun asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Elovena-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

-Elovena-

Vieras
Niin, älkää menkö kivittämään, kun asiat vaan on niin kuin ovat.

Siis häät tulossa ja mies rakentaa omakotitaloa illat ja viikonloput. Itse olen 100% valmis eroon ja toinen kumppani löytynyt, mutta haluan edes kerran elämässä viettää päivän prinsessana ja siksi haluan vielä kokea hääpäivän. Mies on nimittäin luvannut hulppeat häät isolla rahalla. Ja avioliiton kautta pääsen osingoille miehen rakentamaan taloon (valmiina saadaan parempi hinta).

Nyt elämä menee sillai, että mies on päivät töissä ja illat rakennuksella. Mä järkkään ne häät ja nostan sitten kytkintä. Mies on ihan onnessaan eikä tiedä mun asiantilasta yhtään mitään.

Välillä vaan tuntuu etten vaan jaksa!!! Joudun vain muistamaan mikä palkinto odottaa.

Siis häät tulossa ja mies rakentaa omakotitaloa illat ja viikonloput. Itse olen 100% valmis eroon ja toinen kumppani löytynyt, mutta haluan edes kerran elämässä viettää päivän prinsessana ja siksi haluan vielä kokea hääpäivän. Mies on nimittäin luvannut hulppeat häät isolla rahalla. Ja avioliiton kautta pääsen osingoille miehen rakentamaan taloon (valmiina saadaan parempi hinta).

Nyt elämä menee sillai, että mies on päivät töissä ja illat rakennuksella. Mä järkkään ne häät ja nostan sitten kytkintä. Mies on ihan onnessaan eikä tiedä mun asiantilasta yhtään mitään.

Välillä vaan tuntuu etten vaan jaksa!!! Joudun vain muistamaan mikä palkinto odottaa.

Kyllä sinun lähihoitajamiehenä pitäisi tämän kaltaiset tilanteet kyetä hoitamaan.

Viimeksi muokattu:
Hyvän provon nyrkkisääntö on, että sen pitää olla kyllin uskottava.

Neuvon kuitenkin seuraavaa yritystä varten: Olisit jättänyt joko sen toisen miehen, omakotitalon tai päivän prinsessana väliin. Kaksi kliseetä olisi vielä herättänyt jonkinmoista moraalista keskustelua, mutta kolme oli tällä kertaa liikaa.

onnea valisemallasi tiellä.

Viimeksi muokattu:
Iltapäivälehdessä oli jokin aika sitten juttua ns pikaeroista. Siinä eräskin mies kertoi, kuinka vaimo lähti 10 päivän jälkeen häistä menemään, omaisuus mukanaan. Eli kyllä näitä loiseläjiä riittää ihan oikeassakin elämässä.

Vaikka avioehtoa ei olisikaan, tulee tällaisessa tapaukseesa kohtuullistamispykälä käyttöön. Eli ap ei saisi muuta kuin omat tavaransa. Niitä ei lie paljon, koska alentuu tullaiseen vedätykseen.

Yhteistyössä