V
vieras
Vieras
Liian rankkaa. liian rankkaa... Esikoisella "vamma" joka aiheuttaa suurta huolta ja tuskaa
Kärsii siitä siis lopunelämäänsä. keskimmäisellä vikaa silmissä. ne kyllä ehkä hoituvat ajan kanssa. Kuopuksella laajat allergiat
Mä en näe enää valoa missään. Tiedän että olen sairastunut taas masennukseen täsät kaikesya huolen määrästä
En vain tiedä miten jaksan tätä kaikkea päivästä toiseen
Mies mulla on, huolehtiva sillai, mutta ei sekään auta nyt. Just kävelin vaunujen kanssa kaupungilla, et saisin pienen nukkumaan edes hetken, Ja mua alkoi NIIN ahdistaa et meinas tuju siinä kävellessä lähteä. Näin iloisia perheitä ja mietin et miksi mun elämä on näin?? Tiedän et tää johtuu varm. masennuksesta, mut en jaksa tätä ainaista huolta ja vääntöä, lääkäreiden, koulun, yms. kanssa.
Joskus mietin miten helppoa ja erilaista mun elämä ois ilman lapsia. Tai eihän sitä tietty tiedä.... Olen kaikille kateellinen siis jostain.... vanhuksille, kun ne "saa" nauttia olostaan ja mennä vaikka lenkille rauhassa jne. Eiks o tyhmää?? mut mä vaan oon....
Joskus mietin miten helppoa ja erilaista mun elämä ois ilman lapsia. Tai eihän sitä tietty tiedä.... Olen kaikille kateellinen siis jostain.... vanhuksille, kun ne "saa" nauttia olostaan ja mennä vaikka lenkille rauhassa jne. Eiks o tyhmää?? mut mä vaan oon....