V
väsynyt
Vieras
Poden huonoa omatuntoa koska en jaksa iltaisin leikkiä lapsen (2,5v) kanssa. Päivät olen harjoittelussa (8-16), haen lapsen hoidosta ja sitten pitää alkaa tekemään muita koulutehtäviä (esseitä, tenttiin lukemista, tehtävien palauttamista). Lapsi leikkii yksin tai katsoo telkkaa. Jos teen kotiaskareita, otan lapsen niihin mukaan mutta muuten en :ashamed: Tammikuussa alkoi tämä rankka jakso ja kestää enää pari kuukautta. Myönnän, saatoin ottaa liikaa kursseja itselleni ja asetin liian kunnianhimoisen tavoitteen, mutta pakko on koska haluan valmistua.
Mieheni töissä on jatkuvasti yt-neuvotteluja, joten mieheni joutuu tekemään 11 tuntista työpäivää jos haluaa edes haaveilla työpaikkansa pitämisestä. Tämä tarkoittaa, että myös mieheni on iltaisin niin väsynyt, että ei jaksa muuta tehdä kun joitain kotiaskareita. Viikonloppuisin yleensä mieheni siivoaa, me kaikki nukutaan, ja mä teen rästiin jääneitä koulutehtäviä. Väsyttää koko ajan
Ja harmittaa lapsen puolesta kun tuntuu etten jaksa/ehdi olemaan läsnä tavalla jolla pitäisi. Toki lapsi hoidetaan sillä tavoin hyvin, että aina on ruokaa ja puhtaat vaatteet ja potalla käytetään, mutta mitään ylimääräistä ei tehdä :'( En vaan ymmärrä miten te muut jaksatte :ashamed:
Mieheni töissä on jatkuvasti yt-neuvotteluja, joten mieheni joutuu tekemään 11 tuntista työpäivää jos haluaa edes haaveilla työpaikkansa pitämisestä. Tämä tarkoittaa, että myös mieheni on iltaisin niin väsynyt, että ei jaksa muuta tehdä kun joitain kotiaskareita. Viikonloppuisin yleensä mieheni siivoaa, me kaikki nukutaan, ja mä teen rästiin jääneitä koulutehtäviä. Väsyttää koko ajan