Miten jatkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu42

Vieras
Olen 42 naimisissa oleva nainen, kaksi vuotta sitten mies laittoi avioeropaperit ja seurusteli 10 vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta kun tuli aika, että laitoin lopulliset paperit niin itkien mies pyysi perumaan ja tein sen koska meillä on kaksi lasta, miehelle sanoi, että lasten vuoksi ei tarvitse tulla takaisin. Hän tuli ja nyt olemme asuneet yhdessä, mutta mies ei kuitenkaaan halua mitään seksuaalista kanssakäymistä minun kanssa vaan hän on suoraan sanonut, että rakastaa tätä toista naista, mutta nyt pitää elää näin ja että minä olen saanut sitä mitä olen tilannut. Itse kuitenkin rakastan miestäni, mutta tuntuu että hän haluaa vain loukata minua.En tiedä miten jatkaa ja monesti olen pohtinut sitä että kai minulla on oikeus myös tyydyttää sitten seksuaaliset tarpeeni muualla. Mitä mieltä olette?

Alkuperäinen kirjoittaja minttu42:
Olen 42 naimisissa oleva nainen,

En tiedä miten jatkaa ja monesti olen pohtinut sitä että kai minulla on oikeus myös tyydyttää sitten seksuaaliset tarpeeni muualla. Mitä mieltä olette?

Turhaa täällä huutelet, olen useasti sanonut että yli 30v älkööt vaivautuko!
Ota maksullinen mies, kai niitäkin löytyy. Luulisi ettei niillä ole yhtä kovat kriteerit kuin meikämunalla.

Alkuperäinen kirjoittaja minttu42:
Olen 42 naimisissa oleva nainen, kaksi vuotta sitten mies laittoi avioeropaperit ja seurusteli 10 vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta kun tuli aika, että laitoin lopulliset paperit niin itkien mies pyysi perumaan ja tein sen koska meillä on kaksi lasta, miehelle sanoi, että lasten vuoksi ei tarvitse tulla takaisin. Hän tuli ja nyt olemme asuneet yhdessä, mutta mies ei kuitenkaaan halua mitään seksuaalista kanssakäymistä minun kanssa vaan hän on suoraan sanonut, että rakastaa tätä toista naista, mutta nyt pitää elää näin ja että minä olen saanut sitä mitä olen tilannut. Itse kuitenkin rakastan miestäni, mutta tuntuu että hän haluaa vain loukata minua.En tiedä miten jatkaa ja monesti olen pohtinut sitä että kai minulla on oikeus myös tyydyttää sitten seksuaaliset tarpeeni muualla. Mitä mieltä olette?

Itkien tullaan ja halutaan sitten takaisin kun mies huomaa ettei se toinen ämmä ollut valmis eikä halukaan passaa sitä pöllöä,kun alkuhuuma meni ohi. ja mies huomasi myös ,että on ainakin yksi hullu nainen maanpäällä olemassa joka on valmis antaa miehelle paikan missä saa rauhassa piereskellä ja löhöä,paikka minne mennä ja että '' joku 'n sillä passaa.
Ja ollaan sitten haluttomia seksin suhteen oman vaimon kanssa kun se toinen muija pyörii vielä miehen mielessä.

Yhteistyössä