Miten joku kehtaa arvostella toisen lapsen ulkoiluvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun tänään tuttu rouva tuli puistossa narisemaan, että miksi olen ostanut juuri tuollaiset haalarit lapsilleni ? Eikö ole enää mitään rajaa mitä ihmiset toisille ihmisille sanovat :headwall:

Jaa-a, en tiiä.

Mun lasten ulkovaatteita on myös arvosteltu, ja ihan uutena ostettua laadukasta vaatetta oli päällä...ehkä siksi juuri arvosteltiinkin :whistle:

Mitäs sun lapsilla sitten oli päällä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jaa-a, en tiiä.

Mun lasten ulkovaatteita on myös arvosteltu, ja ihan uutena ostettua laadukasta vaatetta oli päällä...ehkä siksi juuri arvosteltiinkin :whistle:

Haalarit oli päällä. Pojalla vaaleansininen haalari ja tytöllä lila/tummansininen. Kerroin kyllä miksi yleensä lapsille ulkovaatteita ostetaan ja voin sanoa, että sellaisella tunteella ne sanoin, että rouva ei varmaan enää moikkaa puistossa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Jaa-a, en tiiä.

Haalarit oli päällä. Pojalla vaaleansininen haalari ja tytöllä lila/tummansininen. Kerroin kyllä miksi yleensä lapsille ulkovaatteita ostetaan ja voin sanoa, että sellaisella tunteella ne sanoin, että rouva ei varmaan enää moikkaa puistossa :/

siis oliko niissä vaatteissa jotain erikoista vai miksi helvetissä se niitä kommentoi? :o omituista.

Just tuollasiahan äidit on toisilleen, käsittämätöntä kyllä. Itse en ole koskaan käynyt lasten kanssa leikkipuistoissa, saatikka hakeutunut mihinkään "mammaklubeihin". Oon halunnut välttyä kaikelta tuollaselta sonnalta. Äiti on äidille susi, kumma kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa-a, en tiiä.

siis oliko niissä vaatteissa jotain erikoista vai miksi helvetissä se niitä kommentoi? :o omituista.

no ei minun mielestäni. En jäänyt pidemmäksi aikaa rupattelemaan kun jotenkin ei HUVITTANUT!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Just tuollasiahan äidit on toisilleen, käsittämätöntä kyllä. Itse en ole koskaan käynyt lasten kanssa leikkipuistoissa, saatikka hakeutunut mihinkään "mammaklubeihin". Oon halunnut välttyä kaikelta tuollaselta sonnalta. Äiti on äidille susi, kumma kyllä.

Olen kyllä välttänyt kaikkia kerhoja ym. juuri siitä syystä, että siellä vertaillaan "meidän Tyyne kieri sinne ja tänne jo päivän ikäisenä " mutta luulin että leikkipuistossa on aivan sama mitkä haalarit lapsilla on päällä. :o Olin kai sitten väärässä. Minusta nuo on kauniit haalarit.

Minulta on useammankin kerran kysytty, miksi olen valinnut lapsilleni juuri ne vaatteet, mitkä on päällä olleet. En ole ymmärtänyt, että siitä pitäisi loukkaantua, hermostua tai hämmästyä. Olen vain vastannut.

Olen kyllä välttänyt kaikkia kerhoja ym. juuri siitä syystä, että siellä vertaillaan "meidän Tyyne kieri sinne ja tänne jo päivän ikäisenä " mutta luulin että leikkipuistossa on aivan sama mitkä haalarit lapsilla on päällä. :o Olin kai sitten väärässä. Minusta nuo on kauniit haalarit.

Minä en koe tuota vertailuna vaan kokemusten vaihtona..

Mutta lukiko sun haalareissa vaikka Reimatec joka suututti mammaa B) Uskomatonta kuitenkin että joku tosiaan tulee tuollaista päin naamaa aukomaan..

Minusta nuo on kauniit haalarit.

Ehkä ne ovat liiankin kauniit haalarit ;)
Ovatko jotain tiettyä merkkiä, tai voisiko olla jokin muu syy miksi tämä nainen niistä alkoi mussuttamaan? Meillä on meinaan ollut päällä tietynmerkkistä ulkovaatetta kun ollaan kommenttia saatu.

Minusta nuo on kauniit haalarit.

Ehkä ne ovat liiankin kauniit haalarit ;)
Ovatko jotain tiettyä merkkiä, tai voisiko olla jokin muu syy miksi tämä nainen niistä alkoi mussuttamaan? Meillä on meinaan ollut päällä tietynmerkkistä ulkovaatetta kun ollaan kommenttia saatu.

voi olla. Ilmeisesti tämä tietty merkki sitten on pannassa ja tosiasiahan se on, että minä en vaatteita osta merkin takia vaan ulkonäön takia ja nämäkin on kirpputorilta löydetyt haalarit 5 eurolla (sattumalta vaan olivat vielä huippukunnossa ) tosin voihan se olla, että oli tädin muksujen vanhat haalarit ja alkoi mammaa ketuttamaan :p

Huh huh. Esikoinen masussa, mutta mitä olen näitä juttuja täältä lukenut, niin ei kyllä paljon kiinnosta sitten aikanaan muihin äiteihin tutustua, tai ainakin hyvin varovainen tulen olemaan.

No luulisi olevan, niin... Ehkäpä ne olivatkin ko. mamman mielestä liian kauniit haalarit, niin kateuspiru iski tai jotain... Tosi omituista käytöstä.

Yhteistyössä