Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
Seksipalstalla oli ketju jossa nainen kertoi että miehellä oli perskarvoissa paskakokkareet roikkunut kun oli suihin ottanut :x :x
Ja tällä palstalla oli ketju jossa nainen kertoi että miehellä menee halut kun tällä naisella roikkuu paskatöhnät perskarvoissa :x :x

Siis eikö ihmiset käy pesulla ennenkuin rupeavat seksiä harrastamaan???? :o
Meillä tehdään aina ja ikuisesti niin että ennenkuin ruvetaan seksiä harrastamaan niin molemmat käydään alapäät pesemässä ennen sitä,oltiinpa kuinka kiimaisia hyvänsä! Minua henk.kohtasesti aivan etoo kuvitellakin että joku nainen voi antaa miehen pyyhkiä päivän pissat pippelistä pillunsa sisään :x :x Ja jos naisella roikkuu paskat perskarvoista niin kait niistä kakkakokkareistakin osa pääsee pilluun siinä hinkatessa :/ Itellä ei tosin perskarvoja eikä sen puoleen pillun karvoja ole joten enpä varmuudella tiedä mutta noin voisin hyvin kuvitella :/
Ja esim.jos lähtään automatkalle niin ite varaan mukaan puhdistuspyyhkeitä joilla on kätevä pillu/pippeli pyyhkiä ennen naintihommia ;)

Kenellä kaikilla sitten ruvetaan hommiin paskasilla sukupuolielimillä vai olenko mä jokin luonnonoikku kun vaadin pesua ennen seksiä....? :/

Jotenkin on hirmu hankala ajatella jo sitä että miten kenelläkään voi roikkua paskaa karvoista... :whistle: Pyyhkiäkin kun sen perän voi ja jos on takertuvaa mallia niin voihan sen pestä vaikka tiskiharjalla tai vaikka pulloharjalla (jota ei luonnollisestikaan käytetä sit enää muuhun . :D ) .

Me ei ees aina harrasteta seksiä kotona, jos vaikka autossa harrastetaan, niin missäpä sä alapään peset?

Tai jos vaikka katsotaan jotain leffaa ja alka himottamaan, en mä lähde keskenkaiken peseen itseäni.

Ja mun kohdalla sen fiiliksen veis pois jos mä lähtisin tosiaan keskenkaiken pesemään ittiä.

En kyllä koskaan ole niin paskainen ettei seksiä voi hyvällä omallatunnolla harrastaa, ilman esipesuja.

mä en rupee hommiin ennenku on molemmat huuhtonu paikkasa!!!!
Muutaman kerran käyny niin että ilman pesua hommailtu niin tosi pahasti kirvelee seuraavana päivänä. ja en muutenkaan tykkää...

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Seksipalstalla oli ketju jossa nainen kertoi että miehellä oli perskarvoissa paskakokkareet roikkunut kun oli suihin ottanut :x :x

:laugh: :laugh: :laugh:

miks mua naurattaa koko ajan... :ashamed:

mä aloin ihan miettimään että kuinka pitkät karvat ja pompulat päässä ne on ollu jos se on nähny ne suihin ottaessa :/

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
No ei todellakaan kesken kiihkon lähetä pesemään perseitä!! Pyyhkii tai pesee huolellisesti paskomisen jälkeen niin ei tartte pelätä kakkakokkareita. :x

Odotas, mä suihkautan suuremmat rekkamiehenpastillit pois! :whistle:

Me ei käydä pesulla ennen, mutta heti sen jälkeen kyllä. Käymme kumpikin kyllä päivittäin suihkussa ja huolehdimme alapää-hygieniastamme, eli ei sitä tule kovinkaan likaisena seksiä harrastettua =)

Jos ihmisellä on peruspuhtaustaidot hallussa niin turhaan alkaa ennen seksiä pesee perseensä. Menee vaan tunnelmat. Toki jos on sellaiset pyllynkarvat et niihin p*ska jämähtää vaikka pesis niin kyllähän se silloin kannattaa varmaan :| :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

:laugh: :laugh: :laugh:

miks mua naurattaa koko ajan... :ashamed:

mä aloin ihan miettimään että kuinka pitkät karvat ja pompulat päässä ne on ollu jos se on nähny ne suihin ottaessa :/

Asento oli 69 että kyllä siinä aika hyvin näkee ;)

Mina en pysty ymmartamaan edes niita jotka ei kay suihkussa paivittain ja pese tukkaansa - seksista puhumattakaan! Ollaan molemmat tarkkoja henk.koht hygieniasta ja ilman suihkua ei varmasti lempi leisku.

Mikä ketju taas :laugh: :laugh: :laugh: :D :D :D
En minä aina kyll aina käy pesulla,käyn 2 kertaa päivässä suihkussa joskus useamminkin jos käyn vaikka lenkillä ja salilla jne,aamupaskalla käynnin jälkeen käyn suihkussa ja muutenkin joskus sattuu tuleen paskahätä muuten ni peseyden kyllä suihkussa välittömästi tämän toimituksen jälkee, ja jos nainen käy 1-2 krt päiväs suihkussa ni todellakaan ala pillu haista jos alkaa ni on jossain muussa vika ku hygieniassa.

Mahtaa Heilalla olla likainen pimppi,hyi.
Voishan ne kakat ja pissat hoitaa pois jo vessassa käynnin yhteydessä.

Ihan helposti nusastaan ilman suihkua, eiköhän siinä muutenkin eritteet lennä. Se on seksiä, ei sydänkirurgiaa.
Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.

Yhteistyössä