Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Määrittele ensin, mikä sinun mielestäsi on (tarpeeksi?) älyllinen haaste.
Etkö keksi mitään harrastusta tai vapaa-ajan toimintaa, jossa tätä ei voi tehdä?
On myös paljon sellaisia töitä, joissa on samat asiat ja samat rutiinit vuodesta toiseen, missä ei juurikaan kehitytä eikä tarvita korkeaa koulutusta. Ihmetteletkö ihmisiä, jotka jaksavat tehdä esim. tehdastyötä koko tyouransa ajan?
Linjatyötä
Onko sulla mitään käsitystä lasten hoitamisesta?
No, perusasiat tietysti toistuu mutta näin henk koht kyllä voin sanoa että kahta samanlaista päivää ei kyllä oo ollu niiden 7,5vuoden aikana mitä itse olin kotiäitinä. Ja kotona ollessakin voi hankkia itselleen juttuja joissa voi käyttää sitä kuuluisaa älyä ja joissa on haasteita. Siitä kotiäitiydestä pystyy melko pitkälle itse muokkaamaan juurikin sellaisen kuin haluaa. TIetenkin se voi olla sitä siivoan-pyykkään-laitan ruokaa-vaihdan vaippoja-istun hiekkalaatikolla- meininkiä vaikka joka ikinen päivä koko ajan MUTTA sen EI tarvitse olla sitä. Se on ihan itsestä kiinni.
Tuo sun käsitys kotiäitiydestä sopii tietynlaiseen kotiäitiyteen mutta ei ollenkaan kaikkiin tapauksiin, esim minuun. Minä en todellakaan ollu "vain kotona" pyykkäämässä ja kokkaamassa vaan mulla oli koko sen 7,5vuoden ajan kodin ja lastenhoidon lisäksi montakin älyllistä suorituskykyä ja haasteita antavaa projektia. Ei se sulje sitä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä kotiäiti;26769603:onko sinun mielessä lastentarhanopettaja ja opettaja laiskurille? ...koska kotiäitinä teemme sama töitä ja paljon enemmänkin -> lapsi sairastuu = toimitan kotihoitoa mutta minun täytyy eka oppia tunnistamaan sairaukset ja sitten antaa vastaava lääketys/hoito eli olen samana äitinä ja sairaanhoitajana.
lapsilla on paljon kysymyksiä elämästä -> se vaati minulta tietoa -> luen, tutkin, opin, vastaan!
kotiäiti on myös taksikuski, kokki, siivoja ja paljon muuta eli jos sinä et osa arvostaa näitä ammatteja niin en osa sitten vastata :/
tässä ne älylliset haasteet ja lista voisin vielä jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26769638:Mutta ei se nyt kuitenkaan anna pätevyyttä luettelemiis ammatteihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä kotiäiti;26769603:onko sinun mielessä lastentarhanopettaja ja opettaja laiskurille? ...koska kotiäitinä teemme sama töitä ja paljon enemmänkin -> lapsi sairastuu = toimitan kotihoitoa mutta minun täytyy eka oppia tunnistamaan sairaukset ja sitten antaa vastaava lääketys/hoito eli olen samana äitinä ja sairaanhoitajana.
lapsilla on paljon kysymyksiä elämästä -> se vaati minulta tietoa -> luen, tutkin, opin, vastaan!
kotiäiti on myös taksikuski, kokki, siivoja ja paljon muuta eli jos sinä et osa arvostaa näitä ammatteja niin en osa sitten vastata :/
tässä ne älylliset haasteet ja lista voisin vielä jatkaa