V
vierailija
Vieras
Mä en oo ikinä saanut. Laita missä kyltit ja mä laitan niin ei mee koskaan muka oikein?? Siinä on 1 kyltti mä laitan sen niin väärin menee ihan joka kerta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt mä sain oikein kyltit mut vouria varmaan 10 kertaa ja sitten yritä uudestaan. Mun mielestä ihan liikaa vaikeita ja luulis että riittää helpommat.Sama juttu mulla! Joskus pitää huomioida joku pienen pieni kyltti horisontissa ja joskus ei. Noissa ei oo mitään logiikkaa.
Monesti vasta kolmas kuva onnistuu.
Vihapuhetta harmaita vastaan.Kannattaisi vaan rekata, niin välttyy kylteiltä, vuorilta ja näyteikkunoilta.
Rasisti! Luuletko olevas parempi mustana kuin minä harmaana?Kannattaisi vaan rekata, niin välttyy kylteiltä, vuorilta ja näyteikkunoilta.
Pillun vonkaus pelon uhalla en uskalla rekkautua.Kannattaisi vaan rekata, niin välttyy kylteiltä, vuorilta ja näyteikkunoilta.
On se nytkin aika vaikeaa. Minä harmailin pari vuotta ennen kuin päätin rekkautua.Harmailu pitäisi tehdä nykyistä paljon vaikeammaksi
Miksi? Jos satunnaisesti käy täällä niin ei ole järkeä rekkautua.Harmailu pitäisi tehdä nykyistä paljon vaikeammaksi
Mul on kyl tunnukset tänne, mutten oo käyttänyt piiiitkään aikaan, kun oon liian laiska kirjautumaan sisäänKannattaisi vaan rekata, niin välttyy kylteiltä, vuorilta ja näyteikkunoilta.
Eli kirjoittelet täällä harmaanaKannattaisi vaan rekata, niin välttyy kylteiltä, vuorilta ja näyteikkunoilta.
Kirjoitin, vaan en enää. Rekkasin viikko tai kaksi sitten.Eli kirjoittelet täällä harmaana![]()