miten joku voi olla näin saamaton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskiainen

Vieras
en saa mitään tehtyä siis yhtään mitään.. vessassa hirvee pyykkivalli siis ihan kauhee :ashamed: en jaksa tiskata en mitää mies hoitaa ne... miehne kanssa menee huonosti.. la on kahden viikon päästä en ole edes vauvan vaatteita pessyt saati laittanut mitään vauvaa varten..
koko ajan itken ja mietin mun jamiehen suhdetta että onko kaikki tosiaan mun vikaa vaan n iin k u mies antaa ymmärtää...
esikoinenkin pitäs jaksaa hoitaa...
mulla on tosi paha olla :(

Raskaus väsyttää ja hormoonit myllertää sun tunteita. Ottakaa miehen kanssa nyt ihan väliaika riitelemiseen. Nyt on tärkeintä sun ja lapsen hyvinvointi ja siinä samassa se että jaksat ne voiman rippeet käyttää esikoisen kanssa.
Puhtaat pyykit saa samallalailla siitä pinosta kuin kaapista, astiat voi odottaa huomista päivää jne. Tietysti jos sulla apujoukkoja lähelle (esim. ystäviä) niin älä epäröi pyytää apua! Voihan kuitenkin olla että miehelläkin kuohuu kun toinen lapsi on tulossa ja tulevaisuus jännittää. Tilanne voi tasottua vielä ihan itsestään =) Ihanaa odotusta sinulle =)

täällä samanlainen paskiainen...en saa päivässä mitään tehtyä ja olen kotona tuon 1v8kk kanssa.. imurointia mietin viikon kunnes saan imurista kiinni.....ja pyykkiä pesen kun on pakko...vessa on niin paskanen että itteäänikin iljettäää...

ennen olin tarkka että v-lopuksi oli siiviottu ja muutenkin kämppä suht kunnossa....

olen oikeasti masentunut tästä tilanteesta. Okei puolusteluja...olen raskaana vko 11, mies rakentaa kaikki illat ja v-loput. Asutaan väliaiksessa asunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
täällä samanlainen paskiainen...en saa päivässä mitään tehtyä ja olen kotona tuon 1v8kk kanssa.. imurointia mietin viikon kunnes saan imurista kiinni.....ja pyykkiä pesen kun on pakko...vessa on niin paskanen että itteäänikin iljettäää...

ennen olin tarkka että v-lopuksi oli siiviottu ja muutenkin kämppä suht kunnossa....

olen oikeasti masentunut tästä tilanteesta. Okei puolusteluja...olen raskaana vko 11, mies rakentaa kaikki illat ja v-loput. Asutaan väliaiksessa asunnossa.

mä en edes muista koska olisin imuroinut tai mitää mies hoitanut... rupean vaan itkemään jos jotian pitää tehä jne

Yhteistyössä