Miten joku voi tunnistaa minut nettikuvasta, josta en ole tunnistettavissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kirjoittanut sinne palstalle paljon ja vaikka mitä huuhaata, mutta olen aina varonut tuomasta mitään henkilökohtaista esiin. Eikä niitä tuttuja ole kuin pari kappaletta, jotka voisivat minut tunnistaa kaikkien kirjoitusteni perusteella. Enkä usko että olisivat modeina siellä, ovat kiireisiä työssäkäyviä ihmisiä. Eikä niistä kuvan tiedoista tosiaan ilmene mitään, mikä viittaisi minuun.

Maailmassa on vain yksi henkilö joka voisi tunnistaa minut siihen ketjuun kirjoittamieni tekstien perusteella, ja tiedän että kyseinen henkilö käy siellä palstalla, olen pari kertaa tunnistanut hänet. Olen hyvin varma, että kyseinen henkilö on se "syyllinen". Ja ne kommentit siihen kuvaani oli kirjoitettu niin surkealla Suomenkielellä (huvittava yhdyssanavirhe), että kyseessä on selkeästi peittely-yritys. Minkään palstan mode ei krijoittaisi niihin huonosti. Ja se epäiltyni on ennenkin peitellyt henkilöllisyyttään muuttamalla pieniä yksityiskohtia kirjoituksistaan. Henkilö on kuitenkin ollut selvästi tunnistettavissa.

Ap

Jos asia vaikuttaa noin selvältä, niin olisi kannattanut laittaa vastaus, että "Moi xxxxx".

Tällaisesta on kuitenkin kertonut useampi ihminen, mutta sitä ei pysty todistamaan mitenkään.

Juu ja omakohtaista kokemusta minullakin. Ihan suoraan on eräs tiennyt että kehuin sen avataria, ja sitte aivan toisessa keskustelussa tämä moe sanoi toiselle "se on se sama joka kehui avatariani"

Aivan toinen keskustelu, ja vieraana täälä pyörin. Et silloin tuli jo harvinaisen selväksi

Jos asia vaikuttaa noin selvältä, niin olisi kannattanut laittaa vastaus, että "Moi xxxxx".

Ketju poistettiin, mutta laitoin sinne kuvan alle pari vihjailevaa kommenttia. En kirjoittanut hänen nimeään, mutta jos ko. henkilö löytää kuvan vielä netistä, hän tietää varmasti jääneensä kiinni.

Tietysti tässä on tullut pyöriteltyä kaikki vaihtoehdot, ja jäljelle jää enää palstan mode tai sitten se yksi tyyppi. Ensimmäinen vaihtoehto olisi kyllä ahdistava, sillä silloin joku tietäisi minusta aivan liikaa, mutta kaikki kyllä viittaa jälkimmäiseen.

Ap

Yhteistyössä