S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:meillä on nuo molemmat mainitsemasi asiatmut joo annetaan asian olla.. en mä halunnu pahoittaa kenenkään mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:en oo ilkeyttäni kirjotellu, ennemminki näyttäny tyhmyyteni.
käteen jää jotai vähä yli 2000e/kk mut kai se on sit tavallista paremmin
*nyt mä oikeesti häpeän tyhmyyttäni, olsi pitäny pitää vaan turpa tukossa*
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Pienillä tuloillakin pärjää mainiosti jos elää sääteliäästi. Taitaa vaan olla niin että nykyään normaaliksi elämiseksi katsotaan sellainen elintapa jossa hankitaan tarpeettomia, muka-välttämättömiä vaatteita, meikkejä, muuta kosmetiikkaa, käydään ravintolassa vaikka siihen ei olisi varaa ja sitten inistään kun sossu ei maksa Jeminajessican talvihaalaria.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:okei.. mä oon oikeesti varmaan niin pumpulissa eläny etten oikeen tajua.. se on varmasti totta että yh:t joilla lapsia on tässä asemassa, kun on vaan 1 aikuinen rahaa tuomassa..
mutta että semmonen perhe, kenellä mies on töissä ja vaimo kotona lasten kans. meillä on näin, muttei mitenkään tiukkaa rahasta. mies on tavallinen duunari, ite minimi äippärahalla ja 2 alle 2v lasta
sä et ymmärrä jos toinen käy töissä ja toinen kotona?mä kyllä ymmärrän niitä mutta mä en ymmärrä sitä jos molemmat vanhemmat käy töissä ja silti ei rahat riitä.se ei mene mun jakeluun.