Miten jotkut voi syödä roskaruokaa päivittäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuhippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Puuhippa

Aktiivinen jäsen
01.04.2014
6 922
7
38
Mulla tulee pizzasta ja sipsistä ihan krapulainen olo kroppaan pariks päiväks.

Ja jos on syöny paljon suklaata niin seuraavana aamuna oksettaa, verensokerit heittelee.
Eikö roskaruokaa syövien kroppa mene siitä ruuasta yhtään sekasin?

Viimeksi muokattu:
Roskaruoka – Wikipedia
Roskaruoaksi luokitellaan muun muassa hampurilaiset, ranskanperunat, pizza, makkara, eineskala ja kebab. Tämä luokittelu on kuitenkin virheellinen, koska esimerkiksi perushampurilaisen rasvasisältö on lähellä ravitsemussuosituksia ja toisaalta kotiruoka voi olla ravintosisällöltään epätasapainoista. Vastoin yleistä käsitystä kotiruoka ei automaattisesti ole pika- tai valmisruokaa terveellisempää, vaan kotiruoka voi olla runsasrasvaista, tai -sokerista, sisältää paljon energiaa ja sen vitamiini- ja kivennäisainepitoisuus voi olla niukka.

Mun yläkerrassa asuva taksikuski hakee melkein joka ilta / yö ajosta tultuaan grilliruokaa. Hississä sellainen kiva ranskiksen tuoksu :) Mulla ainakin ummettais jos söisin ranuja päivittäin ja työpäivä menisi istuessa...

asun rivitalossa jossa on hirveän nuorta porukkaa. roskis pursuaa mäkki- ja hesepusseja, pitsalaatikoita, grillilootia yms :D eniten ihmettelen miten on varaa tuollaiseen. Itselläni on joskus ollut roskaruokakausia, ja kyllä silloin vatsa on pahasti sekaisin, morkkis eikä jaksa tehdä mitään. vaikken mainittavan terveellisesti syö muutenkaan, en tosin kovin epäterveellisestikkään.

wikipedialinkittäjälle, siinä missä tavallinen hampurilainen ilman litran majoneesilisiä yms on ihan terveellinen, niin yleensä siihen tulee majoneesit, puristettaessa rasvaa valuvat uppopaistoranut, majoneesia niiden kanssa ja iso sokerilimu. en usko että kovin terveellinen ruokavalio pikaruokaa liikaa suosivilla on, mutten väitä että kotiruoka olisi välttämättä sen terveellisempää.

Ei mulle tuollaasta seuraa roskaruuasta ku sulla, mutta en silti pysty syömään roskaruokaa joka päivä. Ei vain tee mieli. Hyi olkoot jos pitääs joka päivä vetää pizzaa tms. :x

Suht harvakseltaan mitään ns. roskaruokaa syödään, mutta silloin kun syödään, niin nautitaan siitä sitten oikein urakalla. Miten hyvältä joku mäkkisafkakin aina silloin tällöin syötynä maistuu, nams. Eikä tule mitään huonoja oloja. Minä veikkaisin, että ihan sama mikä ruoka, mutta jos sitä syö 7 pv viikossa, niin aika kökön olon 7 päivänä siitä saat.

Ja noista sipseistä vielä sen verran, että minä ainakin voin ihan surutta vetää kokonaisen Pringles-paketin illalla elokuvaa katsellessani. Jos siitä joku huono olo tulee, niin lähinnä suu rikki suolasta ja henkinen morkkis. Ei vakavampaa. :D