Miten kauan kannattaa odotella miehen kosintaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut_34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain täydellinen idiootti tai todella sinisilmäinen ja johdateltavissa oleva mies menee enää tänä päivänä suomalaisen naisen kanssa naimisiin. Mitä etua siitä on miehelle? Jos olet mies, niin joka tapauksessa parisuhteessa ja etenkin avioliitossa sanomisesi ja tekemisesi punnitaan ja tuomiot jaetaan milloin missäkin asiassa mammafoorumeilla täysin tuntemattomien ihmisten toimesta. Yli viidenkymmenen prosentin todennäköisyydellä päädyt eroon ja siinäkin asiassa maksumieheksi. Ja jos et päädy, niin mitä todennäköisimmin saat katsella rapistuvaa, itsestään huolehtimatonta, kärttyistä akkaa lopun ikääsi. Mistään ei katoa naisellisuus niin nopeasti, kuin voimaantuneesta suomalaisesta naisesta häiden ja lastensaannin jälkeen.

Miksi ihmeessä mies menisi tänä päivänä suomalaisen naisen kanssa naimisiin, kun tuo mainittu "voimaantuminen" ja sairas uusfeminismi on romahduttanut kotimaisten naisen arvon parisuhdemarkkinoilla muutenkin? Miksi lyödä nauloja omaan arkkuun?

Miksi tuossa naisen edessä on sana 'suomalainen'? Voit poistaa sen.

Olen toki yrittänyt selittää hänelle, miten tärkeää avioituminen minulle on ja että haluan sen kosinnan ennen mitään suurempia avioitumisen suunnitelmia. Mies kyllä tahtoo naimisiin, mutta pitää sitä kosintaa "ihan turhana". En tajua, en välttämättä edes kaipaa mitään romanttista spektaakkelia vaan ihan vain sen kysymyksen "tuletko vaimokseni?", mutta ei hän haluaisi edes sitä vaivautua tekemään, hän vain sanoo että miksei mentäisi sitten saman tien naimisiin. Tahtoisin kuitenkin häneltä edes sen verran romanttisuutta, että saisi kosittua minua.

Olet antanut miehelle pakit ja nyt ihmettelet, miksei mies tee mieleistäsi kosintaa. Miksi kaikki pitää tehdä sinun haluamallasi tavalla? Mieshän on jo joustanut ja olisi mennyt kanssasi naimisiin, mutta sinä keksit sen jälkeen jotain lisäehtoja. Taidat olla aika vaikea ihminen. Miksei miehen tekemä kosinta kelpaa sinulle? Haluat siis vain teatteria, josta taas mies ei ole innostunut.

Yhteistyössä