Miten kauan mies voi olla ilman siemensyöksyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onks tietoo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onks tietoo?

Vieras
Nyt en hae vastauksia että no ei päivääkään tms. vaan ihan oikeasti mietin että miten pitkään se voi olla mahdollista. Mitä tapahtuu jos mies ei saa sienensyöksyä esim. kuukauteen? Onko edes mahdollista? Purkautuuko ne sitten jotenkin itsekseen jos mies ei itsetyydytä tai harrasta seksiä?

Voin näin miehenä kertoa, että jos ei ole pitkään aikaan tullu, niin ylläri pylläri rupeat näkemään kaikenmaailman seksiunia ja aamulla heräät siihen, että olet lauennut housuihin.

Näin se vaan menee.

Mielenkiintoista. Kertokaa lisää. Mikä on pisin aika jonka olet ollut ilman siemensyöksyä? Mites sitten sellaiset aseksuaalit jotka eivät "tarvitse" seksiä eivätkä esim. itsetyydytä? Mites heillä?

Juu, huomasin kirjoitusvirheen. Ymmärsit varmaan, mistä oli kyse. Minusta on jotenkin tosi lapsellista ja tyhmää mainita jostain kirjoitusvirheestä, mikäli asiayhteys on kuitenkin pääteltävissä selkeästi.

[QUOTE="helvi";29457897]Eikö täällä löydy yhtääkään normaalia miestä joka vois kertoa kuinka se asia ihan oikeasti on.[/QUOTE]

mähän kerroin mutta kun te ruojat ette usko

Nämäkin on varmaan aika yksilöllisiä asioita. Varmaan siihen tottuu pidemmän päälle jos ei saa siemensyöksyä. Sellaiselle joka saa ss:n päivittäin, voi viikkokin tehdä jo vaikeaa. Naisena en tosiaan pysty kuvittelemaan asiaa. Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää vielä enemmän aiheesta.

Nämäkin on varmaan aika yksilöllisiä asioita. Varmaan siihen tottuu pidemmän päälle jos ei saa siemensyöksyä. Sellaiselle joka saa ss:n päivittäin, voi viikkokin tehdä jo vaikeaa. Naisena en tosiaan pysty kuvittelemaan asiaa. Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää vielä enemmän aiheesta.

ihan oikeesti, siemenet pitää majaa kiveksen pinnalla olevissa lisäkiveksissä

niissä on ihan oikeasti joku reikä josta vanhentuneet/kuolleet/liiat siittiöt pääsee pois

siemeniähän on tosiaan vain aivan pieni murto-osa spermassa

Nyt en hae vastauksia että no ei päivääkään tms. vaan ihan oikeasti mietin että miten pitkään se voi olla mahdollista. Mitä tapahtuu jos mies ei saa sienensyöksyä esim. kuukauteen? Onko edes mahdollista? Purkautuuko ne sitten jotenkin itsekseen jos mies ei itsetyydytä tai harrasta seksiä?
Koitan antaa sulle asiallisen vastauksen.
Ensinnäkin tietty riippuu siitä miten seksuaalisesti aktiivi mies on.
Jollekin voi olla tosiaan vaikeaa olla laukeamatta ja toiselle asia ei tule edes mieleen pitkään aikaan. Vaihtelua on myös riippuen iästä ja muutenkin pientä kausivaihtelua.

Itselläni on näin. Voi olla laukeamatta melko pitkääänkin esim 2kk. Tämä kuitenkin aiheuttaa sen että mulla on periaatteessa jatkuva tai toistuva erittäin voimakas erektio. Olen myös hyvin kiihottuneessa tilassa ja on mahdollista laueta hyvin pienellä ärsytyksellä. Saatan myös useasti ejakuloida ikäänkuin jatkuvasti hieman. Olen siis hieman "märkä" mutta en saa varsinaista siemensyöksyä. Ajoittains teen tämän ihan tarkoituksella, eli harrastan seksiä ja masturboin toisinaan pitkiä aikoja (tunteja) mutta en laukea vaan keskeytän ennen sitä. Hallitsen laukeamisen kontrollin varsin hyvin.Pystyn antamaan seksiä naiselle ja saamaan hänet laukeamaan mutta en laukea itse vaan olen jatkuvasti valmis hänelle.
Lopulta tama johtaa siis varsin kiihottuneeseen jatkuvaan tilaan.
Jossain vaiheessa sitten kun paine kasvaa sietokyvyn yli joudun laukeamaan. Tällöin yritän löytää sopivan rauhallisen hetken ja pyydän vaimoani suomaan minulle laukeamisen ja hoitamaan minut käsin. Silloin annan ns. nallin palaa täysillä. Tilanteesta tulee lähes absurdi kaiken ylikiihottuneen vääntelehtimisen ja voihkinnnan ja todella voimakkaan ejakuloinnin kliimaksi. Usein köy myös niin että ensimmäiselää kerralla pitkän pidätys jakson jälkeen laukean avian eläimellisesi ja sen jälkeen pari kertaa hieman rauhallisemmin. Toteutan tämän silloin tällöin koska pidän tilanteen tuomasta pienestä paineesta ja kiusottelusta. Asian haittapuoli on että joskus tama voi aiheuttaa pientä kipua ja jomotusta kiveksiin joten tilannetta pitää tarkkailla. Toivottavasti vastasi johonkin mieltäsi askarruttaneisiin kysymyksiin. kerro jos haluat kysyä jotain lisää.

Minulla menee niin, että periaatteessa neljästä viiteen kertaan on viikossa seksiä. Mutta kuivia kausia mahtuu väliin ja pisin oli pari kuukautta.

Käytännössä omalla kohdalla alkaa pidemmän päälle istuessa tuntumaan jännältä. Ei niinkään kiveksissä, mutta olisiko sitten eturauhasessa. Ja tätä tunnetta ei ole jos on tämä tavanomainen seksi rytmi.

Kuvina kausina on monesti noin viikon jälkeen aamuisin pienoinen sperman haju pistänyt nenään kun on yöllä tullut housuihin tietämättään. Ja aamuheijari on huomattavasti voimakkaampi ja yleisempi sinä aikana kun ei tuon puolison kanssa ole tullut harrasteltua. Ja tästä kuulen ainakin minä suoraa vittuilua puolisoltani tyyliin "taas sinä ajattelet vaan seksiä", vaikka se on luonnollinen tapa, eikä sille mahda yhtään mitään.

Ja joskus on mennyt viikkokin ettei ole huomannut yöllä tulleensa ja sitten kun on ryhdytty tosi toimiin niin on käynyt niinkin, että juuri kun on tulossa, vihlaisee aivan hemmetisti ja into lopahtaa siihen. Ja tämän vihlaisun olen yhdistänyt siihen kun tavara lähtee eturauhasen/kivesten suunnasta tulemaan virtsaputkeen. Ja tästä kysyin lääkäriltäkin, niin hänen kommenttinsa oli että hyvälaatuinen eturauhasen liikakasvu aiheuttaa tätä. Mutta ikää on 33 joten en ihan purematta tuota allekirjoittaisi kun muita oireita ei ole. Mutta olisi toki kiva tietää onko tätä vihlontaa muillakin, vai olenko ainoa tapaus.

Mutta ei se seksittä olo tosiaan tapa, mutta luonto pitää huolen siitä että sitä haluaa enemmän. Lapsettomuushoidoissa minulle tosin lääkäri kyllä suositteli huonosti liikkuvien siimahäntien kohdalla käymään kerran päivässä runkulla siemennesteen laadun parantamiseksi. Parantaisi kuulema mahdollisuutta saattaa tuo toinen osapuoli paksuksi.

Ja mitä minä olen ennen aktiivisen sukupuolielämän aloitusta ollut useamman vuoden käymättä runkkaamassa tai muuta, niin useamman kerran saattoi viikossa tulla yöllä housuihin. Hajuhan tässä on se epämiellyttävin, pyykkikori kun saattoi viikon olla pesuhuoneen nurkassa ja ei juma sitä hajua kun viikon on mällibokserit olleet siellä pohjalla odottamassa viikonlopun pyykkivuoroa.

Yhteistyössä