Minulla menee niin, että periaatteessa neljästä viiteen kertaan on viikossa seksiä. Mutta kuivia kausia mahtuu väliin ja pisin oli pari kuukautta.
Käytännössä omalla kohdalla alkaa pidemmän päälle istuessa tuntumaan jännältä. Ei niinkään kiveksissä, mutta olisiko sitten eturauhasessa. Ja tätä tunnetta ei ole jos on tämä tavanomainen seksi rytmi.
Kuvina kausina on monesti noin viikon jälkeen aamuisin pienoinen sperman haju pistänyt nenään kun on yöllä tullut housuihin tietämättään. Ja aamuheijari on huomattavasti voimakkaampi ja yleisempi sinä aikana kun ei tuon puolison kanssa ole tullut harrasteltua. Ja tästä kuulen ainakin minä suoraa vittuilua puolisoltani tyyliin "taas sinä ajattelet vaan seksiä", vaikka se on luonnollinen tapa, eikä sille mahda yhtään mitään.
Ja joskus on mennyt viikkokin ettei ole huomannut yöllä tulleensa ja sitten kun on ryhdytty tosi toimiin niin on käynyt niinkin, että juuri kun on tulossa, vihlaisee aivan hemmetisti ja into lopahtaa siihen. Ja tämän vihlaisun olen yhdistänyt siihen kun tavara lähtee eturauhasen/kivesten suunnasta tulemaan virtsaputkeen. Ja tästä kysyin lääkäriltäkin, niin hänen kommenttinsa oli että hyvälaatuinen eturauhasen liikakasvu aiheuttaa tätä. Mutta ikää on 33 joten en ihan purematta tuota allekirjoittaisi kun muita oireita ei ole. Mutta olisi toki kiva tietää onko tätä vihlontaa muillakin, vai olenko ainoa tapaus.
Mutta ei se seksittä olo tosiaan tapa, mutta luonto pitää huolen siitä että sitä haluaa enemmän. Lapsettomuushoidoissa minulle tosin lääkäri kyllä suositteli huonosti liikkuvien siimahäntien kohdalla käymään kerran päivässä runkulla siemennesteen laadun parantamiseksi. Parantaisi kuulema mahdollisuutta saattaa tuo toinen osapuoli paksuksi.
Ja mitä minä olen ennen aktiivisen sukupuolielämän aloitusta ollut useamman vuoden käymättä runkkaamassa tai muuta, niin useamman kerran saattoi viikossa tulla yöllä housuihin. Hajuhan tässä on se epämiellyttävin, pyykkikori kun saattoi viikon olla pesuhuoneen nurkassa ja ei juma sitä hajua kun viikon on mällibokserit olleet siellä pohjalla odottamassa viikonlopun pyykkivuoroa.