Miten kauan sitä voi itkeä jonku ihmisen perään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerys

Vieras
3v. käytti mua ku paskaa, kännissä vaan halus tavata ku panetti. Ja mä tyhmä annoin ku itsetunto nollilla, olin yksinäinen ja kaipasinhan mäkin seksiä ja mä kuvittelin et se rakastais mua ku annan mitä se haluu. Mun pitäis vihata sitä, koska se on oksettava jätkä mut aina kun nään sen jossain vilaukselta ni taas perhoset lentelee mahanpohjassa ja on ikävä. Millä nää tunteet saa pois?

Aikaa menee mutta kyllä se siitä helpottaa. Itsellä hyvin samansuuntainen kokemus ja nyt alkaa tulla inho ja halveksinta moista saastaa kohtaan pintaan. Ja se on hyvä tunne kun huomaa päässeensä kokonaan irti.

ilmeisesti kuvittelet ettet muille kelpaa? käyppäs piristää itteäs kampaajalla ja shoppaa jotain tosi seksikästä ja kivaa vaatetta.... mene peilin eteen oikein pyntättynä ja totea että olet hyvännäköinen pakkaus puolelta jos toiseltakin ja heitä entiset pölyt olkapäiltä poijes ja astu askel tulevaisuuteen... :hug: ....

Sama juttu, mutta tyyppi ei ollut v-mäinen eikä kohdellut minua huonosti, päinvastoin. Ei vaan sitten rakastanutkaan yhtä paljon kuin minä. :( Vaikea on päästä yli ja tuntuu, ettei ikinä helpota... Haluaisin siis myös tietää pikakeinon tunteidentappoon! Sellaista ei vain taida olla...

Alkuperäinen kirjoittaja -:
siihen asti kunnes tulee joku toinen, joka vie jalat alta.

Tää on totta!
Ja itsellä auttoi tosi paljon kun sai edes vähän huomiota toiselta mieheltä niin tuli sellainen fiilis että on sitä muitakin miehiä maailmassa.
Mulla oli pitkään tarve roikkua siinä k-päässä kun luulin etten koskaan kelpaa kenellekään muulle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama juttu, mutta tyyppi ei ollut v-mäinen eikä kohdellut minua huonosti, päinvastoin. Ei vaan sitten rakastanutkaan yhtä paljon kuin minä. :( Vaikea on päästä yli ja tuntuu, ettei ikinä helpota... Haluaisin siis myös tietää pikakeinon tunteidentappoon! Sellaista ei vain taida olla...

Uutta putkeen vaan.

Juu no tosiaan on sellanen olo etten kelpaa kenellekään fiksulle koska oon näin tyhmä mitä oon ollu. Yrittäny lopettaa ton paskasuhteen mut aina palannu samaan ojanpohjaan ku on yksinäinen ja halut silloin tällöin. Jos joku uros tuliski esittäytymään ni todennäkösesti naurasin et hyvä vitsi ja ku ei kukaan kiinnosta mua. Ja kauniita, hyväitsetuntosia naisia on joka puolella. Mulla taitaa olla vähän masennusta ja oon pitkään jo tissutellu ikävääni. Iltasiiderit korvaa sen puuttuvan kainalon. Nään jatkuvasti unia tästä tyypistä ja kun näen sitä livenäki silloin tällöin kaupassa, kadulla ym. ni ainahan toi ikävä palaa mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja laastari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Uutta putkeen vaan.

Kokeiltu on, ei auta, tai auttaa korkeintaan hetkellisesti. Taidan olla tosi säälittävä takertuja... :O

Se on jotenki niin oksettavaa et samaan aikaan tiedostaa et koko juttu on pelkkää SITÄ vaik haluis muutaki, olkapäätä, tukea, juttukaveria... Toinen tekee temput ja lähtee menee. Ja joskus jos mä oon ruvennu juttelee jostain, ni tää on nauranu mulle et haloo, ei kiinnosta. Miten sen jälkeen oon vielä voinu antaa sille? Ei kehtaa mihkään terapiaankaan tälläsestä mennä kertoo, en tosiaan kehtais. Mietin jo et voisko joku masennuslääke viedä näitä tunteita pois. Oon kuullu et ne saattaa tehä sellaseks ettei tunnu kivalta eikä surulliselta, et on vaan. Seki sopis paremmin ku tämä.

Täällä kanssa yksi.. jo neljä vuotta olen rakastanut yhtä tyyppiä. Hän kyllä haluaa pitää yhteyttä ja olla tekemisissä kanssani (kun tarvitsee kuuntelijaa, rahaa, seksiä yms.). Olen katkaissut välit häneen monta kertaa ja sitten aina taas suostunut pitään yhteyttä, kun hän on sitä pyydellyt aikansa. Tiedän, että sillä toisia ollut kokoajan myös, mutta siltikin olen ollut valmis vaikka mihin. Ihan kamalaa ja raastavaa! Nyt olen ollut taas kuukauden pitämättä yhteyttä ja ei hänkään ole mitään yhteyttä ottanut, kun kerroin etten kestä enää tätä tilannetta ja mulle parempi jos en enää hänestä kuulis. Muutaman viikon jo pystyn hänestä aika kivutta oleen erossa, mutta näin kun aikaa kuluu enemmän, niin meinaan seota ja mieli tekis soittaa hänelle. En kuitenkaan aio yhteyttä ottaa, mutta tiedän kun hän ottaa, niin tuskin pystyn oleen vastaamatta. En enää koskaan halua rakastua kenenkään, jos se tekee näin kipeää :`(

Mä ikävoin edelleen yhtä miestä, vaikka oon nykyään onnellisesti kihloissa ja mulla on kaks lasta! En vaan saa tätä ihmistä pois mun mielestä, just viimeks pari päivää sitten näin untakin hänestä. Onneks asutaan eri kaupungeissa, että ei silleen edes nähdä. Mutta en tiiä, sitä oon kyllä miettinyt pääni puhki että miks ei vaan voi unohtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja rikki:
Täällä kanssa yksi.. jo neljä vuotta olen rakastanut yhtä tyyppiä. Hän kyllä haluaa pitää yhteyttä ja olla tekemisissä kanssani (kun tarvitsee kuuntelijaa, rahaa, seksiä yms.). Olen katkaissut välit häneen monta kertaa ja sitten aina taas suostunut pitään yhteyttä, kun hän on sitä pyydellyt aikansa. Tiedän, että sillä toisia ollut kokoajan myös, mutta siltikin olen ollut valmis vaikka mihin. Ihan kamalaa ja raastavaa! Nyt olen ollut taas kuukauden pitämättä yhteyttä ja ei hänkään ole mitään yhteyttä ottanut, kun kerroin etten kestä enää tätä tilannetta ja mulle parempi jos en enää hänestä kuulis. Muutaman viikon jo pystyn hänestä aika kivutta oleen erossa, mutta näin kun aikaa kuluu enemmän, niin meinaan seota ja mieli tekis soittaa hänelle. En kuitenkaan aio yhteyttä ottaa, mutta tiedän kun hän ottaa, niin tuskin pystyn oleen vastaamatta. En enää koskaan halua rakastua kenenkään, jos se tekee näin kipeää :`(

Joo, tällä tyypillä on kans ollu panoja pitkin ja poikin. Kai sitä on luonu itelleen jonku ihme fantasian et se rakastaa ku on sellanen mitä se haluu, vaik todellisuudessa se haluu vaan käyttää sua.

Mä en kans varmaan ikinä uskalla rakastuu, tai millä sitä voikaan jos tuhlaa loppuelämänsä murjottamalla yksin ja miettimällä tollasta paskaa.

Olen tutustunut myös uusiin ihan mukavan oloisiin miehiin, mutta en vaan pysty niitten kans mitään aloittamaan. Monesti ne kyllästyy jo mun vuodatuksiin tuosta "eksästä". En varmaan voi aloittaa mitään kenenkä kanssa ennenkuin olen tuosta yhestä paskasta päässyt yli.

Yhteistyössä