Miten kauan yleensä menee että myyjä huutiksessa ottaa yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huutaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huutaja

Vieras
Ostin tuotteen huutiksesta ja maksoin sen saman tien samasta pankista kuin myyjän tili on. Lähetin hänen s- postiinsa vielä viestin ja kuitin maksusta ja kyselin koska lähettää? Hänen tiedoissaan luki että lähettää tuotteet aina heti kun rahat näkyvät tilillä. Kohta viikko mennyt eikä pihaustakaan kuulunut, pitäisiköhän taas udella myyjältä missä vaiheessa lähetys on?
Miten kauan yleensä itse "pihtaatte" yhteydenottoa jo maksaneeseen ostajaan?

Jos sait myyjän puhelinnumeron, niin laita viesti. Joulunaika joten voi olla vaikka ihan unohdus jos on esim. reissussa. Olen tämän kertonut parikin kertaa täällä, mutta kerron vielä :) Olin itse myyjänä ja huutaja oli laittanut viestiä kun huutamansa kohteet olivat sulkeutuneet. TIlinumeroa yms. oli ollut silloin vailla. Minä olinkin synnärillä, kun vauva päätti syntyä etuajassa ja hätäsektiolla, joten ei ollut saanut sähköpostitse yhteyttä. Laittoi tekstarin ja saatiin näin asiat sovittua niin, että postitan heti kun kotiin pääsen. Olin viikon sairaalassa.

Tuotakin mietin, mutta hällä oli useita satoja positiivisia palautteita ja vain pari neutraalia. Siksi tuntuu kummalta että yhtäkkiä alkaisi huijaamaan jos vuosia tehnyt reilua kauppaa. hmm, toivottavasti ei ole näin huonosti nyt käynyt.

Tuotakin mietin, mutta hällä oli useita satoja positiivisia palautteita ja vain pari neutraalia. Siksi tuntuu kummalta että yhtäkkiä alkaisi huijaamaan jos vuosia tehnyt reilua kauppaa. hmm, toivottavasti ei ole näin huonosti nyt käynyt.

Suosittelen sitä tekstaria :) Tai laita vaikka ihan uusi sähköposti ja kysele, onko maksu tullut perille tai onkohan saanut sähköpostia. Eihän siellä omalla sivulla lue mitään esim. lomasta tai muuta vastaavaa. Ei nimittäin kuulosta huijarilta, jos hyvää palautetta on aiemmin saanut. Pikemminkin voi olla ihan inhimillinen unohdus näin joulun ja vuoden vaihteessa :)

Normaalisti parin päivän sisään, mutta näin joulun aikaan, tai muiden juhlapyhien aikaan, odottelisin hieman pidempään. Ja laittaisin tektstaria tai soittaisin.

Myyjä on voinu lähettää jo paketin, mut pyhien vuoks ei oo tullu vielä perillä.

Mulle laitto huutismyyjä postia 20.12, maksikirjeenä, ja sain sen tänään, 30. päivä. Postin lämpöleima näkyy kirjeen päältä niin tiedän postituspäivän.

Monesti huutismyyjät ei laita mulle koskaan mitään viestiä.

Vakioviestissä on tullu niiden tilinumero, jonne olen kohteet tosi pian maksanu. Laitan aina meilin, että nyt maksettu.

Myyjistä (noin 90%) ei kuulu yhtään mitään, mutta useimmiten alle viikossa postilaatikkoon on kilahtanu huutamani tuote.

Itse myyjänä en myöskään juuri huutajille kirjoittele, kun näen maksun tulleen, kiikutan tuotteen postiin enkä ilmoittele siitä erikseen. Noin olen huomannu suurimman osan toimivan.

Yhteistyössä