Kuinka kauan odotatte vastausta huuto.netistä myyjältä??????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos olet huutanut tuotteen "osta heti" ja saat s.postiin automaattisen viestin myyjältä, jossa on tilinumero ja hänen tiedot. Viestissä sanotaan, että paketti lähtee heti postiin, kun rahat näkyy tilillä.
Kuinka kauan odotatte myyjältä vastausta/tietoa tuotteesta?
Tietenkin pankista riippuu tämä, koska näkyvät tilillä.

Ostin tuotteen, jossa sain automaattisen viestin myyjältä(kuten aikaisemmin kerroin ) ja maksoin heti tuotteen. Minulla eri pankki ja rahat olisi pitänyt näkyä
viime viikon torstaina tai perjantaina viimeistään hänellä. Laitoin s.postia hänelle tästä tuotteesta ja kyselin tuotteen toimituksesta. Hän ei vastaa mihinkään viestii ja aloin miettiä, kauan tässä pitää vielä odotella ja kuinka kauan te odotatte? Kuitenkin hänen kuvauksessaa on, että katsoo päivittäin tilin ja heti lähtee postiin, kun rahat tilillä.Jos rahat eivät ole menneet, niin olisi varmaan minulle jotain laittanut takaisin ja harmittelen tätä täällä.
Kuitenkin tänään laitoin uudestaan viestiä tuotteesta ja pahoittelin sitä, että kyselen, mutta tarvitsen tuotteen viimeistään ensi viikolla(mahdollisimman pian ) ja tuote kuitenkin maksoi postikuluineen 77e.

Ainoastaan minua harmittaa se, että hän ei vastaa viestiini ja oikeasti tarvitsisin tuotteen todella pian. Koska se on sellainen tuote, jota en sitten ensi viikon jälkeen enää tarvitse ja tämä "tavallaan" menee toiselle lahjaksi.(vaikea selittää ) Muuten en varmasti olisi huutanut tuotetta, ellei siinä olisi ollut tuota "osta heti"vaihtoehtoa.

Yhteistyössä