Miten kävi sen yhen muijan jonka ukko oli kadonnu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
tais olla viime viikolla se juttu täällä. että ukko oli kello 17 jonain iltana (en muista minä iltana) lähteny viemään lottoa kiskalle ja vaimoke ei ollu saanu vielä kello 22 aikaankaan mitään yhteyttä ukkoonsa ja arveli sen lähteneen ruotsinlaivalle...

yritin ettiä sitä ketjua parisen tuntia tästä suosta mutta eihän tuolla haulla mitään muuta tee ku pyyhkii persettä :headwall:

jotta jos joku muistaa niin valaisisko?

tattis! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tulikos tuohon muuten koskaan vastausta, ko tuossa ketjussa ei näkynynnä olevan...

ihmeen lyhyeks muuttunu koko juttu , onkohan sensuuri iskeny ?

olikos se sitte pidempiki sillonku sie sitä oot viimeks lukenu??

Sorry, etten oo infonnu teitä tilanteesta. On ollut pikkusen selvitettävää kotosalla.
Ukko siis läks perjantaina 17 viemään lottoa.
Yhteyttä ei saanu yöllä eikä aamulla.
Lähetin sitten klo.12 lauantaina viestin, että katoamisilmoitus lähtee klo;17, jos ei mitään kuulu.
Siihen vastas sitten vihdoin, että Hengissä, anteeks, onko kotiin tulemista ym jonnin joutavaa.
Tuli sitten kotiin klo:21, oli ollut siellä laivalla, niin kuin onastelin.

Vastaan otto oli niin lämmin, että sanoi lähtevänsä saman tien.

Nyt ollaan keskusteltu ja keskusteltu ja keskusteltu, eilinen päivä.
Ukolla päälimmäinen syy ketutukseen, kuulemma yhteisen kaksin olon puute HOHHOIJAA!

Joo-o... Ja minä kun olen ajatellut että toi mun ukko joutais vaihtoon, mutta täällä kun lukee näitä juttuja, että millasia ukkoja joillain on, ei toi oma tunnu lainkaan hullummalle! Taitaa olla paras pitää se vaan, tie millasen sais tilalle;)

No huh huh. Jos yhteisenajan puutteen vuoksi pitää ottaa ja karata mitään sanomatta laivalle, niin kyllä on jossain muuallakin jo vikaa, kuin siinä ajan puutteessa. Aikuiset ihmiset hoitavat tällaiset ongelmat keskustelemalla ja yrittämällä järjestää sitä yhteistä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
No huh huh. Jos yhteisenajan puutteen vuoksi pitää ottaa ja karata mitään sanomatta laivalle, niin kyllä on jossain muuallakin jo vikaa, kuin siinä ajan puutteessa. Aikuiset ihmiset hoitavat tällaiset ongelmat keskustelemalla ja yrittämällä järjestää sitä yhteistä aikaa.

mie kyllä peesailen nytten tätä ihan sataprosenttisesti!

siis käsittämätön ukko siulla Heidu! :o :o :o ja mie oisin vaan tehny niin että oisin oottanu kylmän rauhallisesti sinne kello 17 ja tehny sen katoamisilmotuksen. ois ukkoo pikkusen hävettäny ko poliisit ois soitelleet... ois seetanan idiootti saanu opetuksen! :kieh:

Yhteistyössä