Miten kehtaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolotus

Vieras
Toisena päivänä kertoa, kuinka huonosti teillä menee parisuhteessa, haukutte miehenne aivan täysin, kerrotte kaiken ikävän, mitä miehenne on tehnyt ja usein saatte myös myötätuntoa, haleja jne. Ja seuraavana päivänä kaikki onkin taas hyvin ja mies ihana jne.

Mun mielestä se vaan on jotenkin noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja nolotus:
Toisena päivänä kertoa, kuinka huonosti teillä menee parisuhteessa, haukutte miehenne aivan täysin, kerrotte kaiken ikävän, mitä miehenne on tehnyt ja usein saatte myös myötätuntoa, haleja jne. Ja seuraavana päivänä kaikki onkin taas hyvin ja mies ihana jne.

Mun mielestä se vaan on jotenkin noloa.

Sellaista se elämä joskus on. Aina ei ole kivaa.

No on. Mut en ymmärrä et miks niitä sit pitää täällä ruotia. Mua ainakin hävettäis eka haukkua mies ihan pystyyn ja seuraava kirjoitus taas täynnä sydämiä yms. :/

No on. Mut en ymmärrä et miks niitä sit pitää täällä ruotia. Mua ainakin hävettäis eka haukkua mies ihan pystyyn ja seuraava kirjoitus taas täynnä sydämiä yms. :/

Jos sua ei kukaan tunne niin mitä sitten. Älä puhu jos et halua. Ihme ongelma taas.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei nolota tippaakaan:

Jos sua ei kukaan tunne niin mitä sitten. Älä puhu jos et halua. Ihme ongelma taas.

Eikai harmaita nolotakaan :D

No toiset kehtaa tunnustaa että tunteet ja tunnelmat vaihtelee. Toiset tunnustaa kavereillekin joskus riitelevänsä ja joillekin on tärkeä että saa sanoa "me ei ikinä riidellä" vaikka sitä ei edes kaverit edes uskoisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei nolota tippaakaan:

Ja jos taas pulttaar muiden puhumisista niin älä lue, usein sen otsikosta jo näkee, tai viimestään ekan lauseen jälkeen. Äläkä ainakaan avaa seuraavana päivänä yhtään saman nikin kirjotusta, kun se on kumminkin jotain tosi noloa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
En mäkään oikein ymmärrä, miksi kaikki mahdolliset ja mahdottomat parisuhdeasiat pitää täällä kertoa.

Ei kaikki kerrokaan (esimerkiks minä ), mut heille, jotka sen haluaa tehdä, suon sen kyllä. Tää on keskustelupalsta ja joku voi haluta keskustella parisuhteensa käänteistä....

Yhteistyössä