Puolivuotta yritettiin ja välissä yksi km. Olin jo luovuttanu ja hieman olin saanu ajatuksiani keskitettyä muihin asioihin. Kesäkuun lopulla 2009, muistan kun heräsin aamulla. Olo oli raskas ja oli muutenkin tosi, kuuma päivä sillon. Päätä särki, olo oli hirveen raskas, väsytti ja turvotti. Olin varma, että olin saanu jonkun viruksen alun. Pissatti ja janotti. En epäilly ollenkaan raskautta.
Heinäkuussa 17 päivä 2009 oltiin mun isän porukan kanssa, mun mummin luona loma reissulla. Mieheni lähti isäni kanssa ulos, pesemään autoja. Ite olin ennen reissua ostanu testin, kun olin alkanu ihmetellä, että missä mun menkat on. Menin aamulla vessaan ja olo oli hirvee. Testiin tuli vahva plussa ja mun oli pakko istuu alas, aloin vapista ja mulla pääsi itku. Hetken päästä aloin nauraa ja kirmasin ulos hirveetä vauhtia. Miehelle huiskin kättä, että jättää auton pesun kesken ja tulee mun luo. Mies oli heti, että no. Ootko? Sanoin vaan, että mä oon raskaana ja mies innostu ja alko hymyilee, lisäs vielä, että vihdoinkin

. Sitten sano, että ei kerrota kellekkään, eli voitas pitää vähän matalaa profiilia tän suhteen, ettei isäs porukka tajua. Ite mies virnisteli kyllä pitkin päivää ja selitti vaan, että alotetaan sitten ajoissa hankkii niitä tavaroita

.