miten kertoa herpeksestä uudelle mies ehdokkaalle??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sain herpeksen ex-mieheltäni,joka oli pettänyt. Nyt mua pelottaa alkaa uutta suhdetta kenenkään kanssa, kun inhottaa tuo asia niin paljon, enkä tiedä missä vaiheessa asiasta pitäisi mainita. Ensi treffeillä en ole sänkyyn kenenkään kanssa menossa, mutta jotenkin sen kertominen ekoilla treffeillä tuntuis hirmu nololle, mut myöskin tuntuis pahalle jättää ekrtomatta,jos mies sit päättääkin ettei sen takia tahdo jatkaa suhdetta. jos siis jo tunteet ehtineet syvetä..
ennen sänkyyn menoa tietenkin kerrottava!

missä vaiheessa te olette kertoneet?

Mä oon kertonut vasta jonkun aikaa tapailtuani "vakavemmissa" suhteissa. Tosin oon harrastanut yhen illan juttujakin sairastumisen jälkeen (kertonut aina) ja KOSKAAN ei ole mies seksistä jonkun taudin takia kieltäytynyt :D

Tauti on kuitenkin tosi yleinen. Harva vaan tietää sitä sairastavansa. Eikös se oo joka neljännellä aikuisväestöstä, mutta vain joillain tulee niitä rakkuloita.... Ei se mikään maailmanloppu ole! Tauti siinä missä mikä tahansa muukin.

Niin sukupuoliversiosta puhuin minäkin. Just googletin niin luku olikin, että joka viidennellä on niitä vasta-aineita. Anteeksi virhe. Uskokaa tai älkää, on paljon yleisempi kuin luullaan.

Juu herpes on tosi yleinen! Ei olisi lainkaan epätodennäköistä että miehellä olisi se myös!

Minulla ei ole herpestä, mutta entisellä miesystävälläni oli. En muista että siitä olisi ollut erityisesti juttua, pidättäydyimme yhdynnästä jos herpes oli kukintavaiheessa, olisikohan se silloin tullut ekaa kertaa ilmi kun ihmettelin miksei harrasteta seksiä. Muuten käytimme kondomia muistaakseni ainakin yleensä, ainakaan en syönyt silloin pillereitä, mutta varmaan joskus tuli paljaaltakin vedettyä. En osannut pelätä tartuntaa yhtään.

Minulla on herpes, eikä kyllä ole mieheeni tarttunut 10 vuoden aikana..? No ehkä juuri siinä kipeimmässä rakkulavaiheessa ei mitään kyllä tehdäkään.
Miehelläni on sitten taas se "yläpään herpes", ja se ei ole tarttunut minulle.

Yhteistyössä