Miten kertoa miehelle syy haluttomuuteeni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haisulin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haisulin vaimo

Vieras
Olen miettinyt, miksi oma mies ei enää sytytä yhtään, mutta se johtuu ainoastaan tuosta lemusta joka miehestä lähtee.
Miehen hengityksessä on tosi paha haju ja se tappaa kaiken halun minussa. :x
Iltaisin kun mennään nukkumaan, mies yskii ja köhii jotain limaa kurkusta ja se saa hengityksen haisemaan kuin kuolleella.
Illalla sängyssä toivon, ettei mies tee aloitetta, koska minua oikeasti kuvottaa se lemu.
Mies kyllä tietää, että hänen hengitys haisee, käyttää mm. sb12:sta, mutta ei siitä apua ole kun se haju löyhähtää kurkusta.

Miten sanoisin miehelle asiasta? Jotenkin nolottaa. :ashamed:

Sillä on todennäkösesti sellaset nielurisat jonne jää kaikkea jumiin ja mätänee sinne... mulla on kans ja se haju on kyllä kammottava. Mä osaan jo kaivaa ne proput pois kurkusta kun tunnen itse sen hajun. Nielurisaleikkaus auttais.

mä leikkautin nielurisat keväällä haisevan hengityksen takia. Ne oli sellaset huokoset ja keräs kaikkea paskaa.... Leikkauksen jälkeen olen nauttinut, kun ei ole tarvinut enää miettiä hengityksen hajua, kun hampaatki on ny reiättömät.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eli onko käynyt hammaslääkärissä?

Jos hampaissa on mätää, ei siihen tasan tarkkaan mitkään suuvetet auta.

Se tulee kurkusta. Tulee tuplatulvahdus, kun mies rykii.

Et vastaa siihen, käykö se hammaslääkärissä säännöllisesti?

Muutama viikko sitten viimeksi. Poistatti viisaudenhampaan.

Muutama viikko sitten viimeksi. Poistatti viisaudenhampaan.

Ettei siihen ois tullut tulehdusta?

Mun miehellä poistettiin viisaudenhammas ja kuvattiin, niin piti poistaa myös yksi poskihammas, kun se viisaudenhammas oli päässyt poraamaan sitä juurta.

Sit se viisaudenhampaan kohta vielä tulehtu just jotain viikon päästä siitä poistosta. En kyllä haistellut, kun tiedän, että jos ois jotain hajua, se syöpyis nenään ikiajoiksi. :D

Ei se kuulemma kovin kipee ollut edes...

Onkstoi haju ollut miehellä pitkään, vai onko se nyt vasta tullut? voi se kurkustakin tulla, en sano sitä.

lääkäriin joka tapauksessa, toihan on ikävä vaiva.

voi tietty tulla kurkustakin mutta tottakai se haju tulee yskiessä voimakkaammin kun tuulenpuuska tuo sen paremmin pihalle.
eli voi johtua ihan suustakin.
mulla lähti hajut heti kun aloin harjaamaan kieleni puhtaaksi päivittäin..

nyt mars lääkäriin joka tapauksessa!

seuraavan kerran kun tulee puheeks niin sano miehelle että googlettaa nielu ja proput tai "tonsil stones". Netissä on paljon ohjeita miten niitä proppuja saa pois kurkusta aina kun niitä alkaa olla hajuks asti.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeile:
kannattaa ostaa vessaan suuvettä tms ja jättää ihan näytille, sit kun ies käyttää sitä niin kehut miten ihana tuoksu ja alat heti pussailemaa

Ei ku oikeesti. Suora puhe ja lekurille että syy siihen katkuun saadaan selville.

Tämä alkaa mennä jo toisteluksi, mutta
Se haju tulee todellakin kurkusta.
On lemunnut koko yhdessäolomme ajan.

Tää nimenomaan alkaa mennä toisteluksi: sano miehellesi suoraan ja passita hänet lääkäriin.

Vai odotatko että me annettaisiin sulle joku hyvä peitetarina, jolla voit kieltäytyä seksistä ja antaa tilanteen olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Haisulin vaimo:
Olen miettinyt, miksi oma mies ei enää sytytä yhtään, mutta se johtuu ainoastaan tuosta lemusta joka miehestä lähtee.
Miehen hengityksessä on tosi paha haju ja se tappaa kaiken halun minussa. :x

Miten sanoisin miehelle asiasta? Jotenkin nolottaa. :ashamed:

Itte tunnes ukkos varmaan parhaiten, mutta itselleni ainakin saa sanoa ihan suoraan, ja luulen että sama pätee suurinpaan osaan miehiä.

Tosin voin kyllä kuvitella ukkelin hatutuksen määrän kun hän seuraavana päivänä soittaa kunnalliseen hammashoitolaan ja kuulee seuraavan vapaan ajan olevan neljän kuukauden kuluttua, kun ei kerran ole akuuttia särkyäkään. :D Varsinkin jos on vielä niin ikävä tilanne, että ei ole laittaa rahaa yksityiseen hammashoitoon.

--
http://perheenisa.blogspot.com/

Yhteistyössä