Miten kertoa miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipa

Vieras
Miten kertoa miehelle, ettei seksi hänen kanssaan ole enää tyydyttävää vaan se toistuu (silloin kun sitä edes sattuu olemaan) saman kaavan mukaan. Siinä vaiheessa kun minä olen vasta kunnolla kiihottumassa mies jo laukeaa :ashamed: Aiemmin mies on kärsinyt haluttomuudesta, mutta nykyään minäkään en oikein enää halua seksiä. Onko muilla samanlaista että pitkässä suhteessa seksi vain alkaa näivettyä pois?

Alkuperäinen kirjoittaja Pipa:
Miten kertoa miehelle, ettei seksi hänen kanssaan ole enää tyydyttävää vaan se toistuu (silloin kun sitä edes sattuu olemaan) saman kaavan mukaan. Siinä vaiheessa kun minä olen vasta kunnolla kiihottumassa mies jo laukeaa :ashamed: Aiemmin mies on kärsinyt haluttomuudesta, mutta nykyään minäkään en oikein enää halua seksiä. Onko muilla samanlaista että pitkässä suhteessa seksi vain alkaa näivettyä pois?

Tuttuahan tuo on monelle. Ei auta muu kuin puhua että haluaisit muutakin kuin pikapanon? Muuta vaihtoehtoa tuosta ulospääsemiseksi tuskin on, jos et sitten halua erota?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin no:
Alkuperäinen kirjoittaja Pipa:

Tuttuahan tuo on monelle. Ei auta muu kuin puhua että haluaisit muutakin kuin pikapanon? Muuta vaihtoehtoa tuosta ulospääsemiseksi tuskin on, jos et sitten halua erota?

Vähän olen yrittänyt sanoa, mutta tuntuu että mies loukkaantuu vihjailustakin. Ehkä pelkään, että mies ei valittamisen jälkeen haluaisi minua ollenkaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samma:
Kakase ulos vaan, meillä ainakin piristi kummasti. Ei kuitenkaan kannata syyttävään sävyyn vaan jotenkin kauniisti.

Mä pelkään, että mies loukkaantuu jos valitan että se laukeaa liian nopeasti :(

Jospa koittasit muotoilla asian niin että sä et syty enää niin herkästi että jotakin uutta kivaa vois keksiä etkä ollenkaan lähtis sanomaan että ukko laukee liian nopeeta?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Kakase ulos vaan, meillä ainakin piristi kummasti. Ei kuitenkaan kannata syyttävään sävyyn vaan jotenkin kauniisti.

Jospa koittasit muotoilla asian niin että sä et syty enää niin herkästi että jotakin uutta kivaa vois keksiä etkä ollenkaan lähtis sanomaan että ukko laukee liian nopeeta?

Tuol taval mä olen yrittänyt sitä sanoa, mutta mies ei oikein ota onkeensa. Mies ei ole muutenkaan kiinnostunut mistään leluista tai muustakaan erikoisemmasta seksin saralla. Tuntuu siltä, että minun pitäisi miehen mielestä olla vain kiitollinen kahden viikon välein saatavista pikapanoista.

Muotoile asia jotenkin näin, että olisi kiva harrastaa seksiä joskus ihan rauhassa ja hartaudella ja sano että, kumpa ei olisi aina niin kiire teillä, älä sano että miehelläsi. Puhu yleisesti että, kaipaisit kiireetöntä aikaa miehesi kera. Tuo tepsi meillä. Ja jos lapsia niin ehdota hoitoa niille saisitte hetkisen aikaa. Meillä viedään lapset säännöllisesti hoitoon aivan tämän asian takia, saadaan siis harrastaa urakalla seksiä rauhassa.

Meillä (ja varmaan teilläkin) mies varmaan tietää tilanteen ihan hyvin kertomatta. Meillä seksiä on aika harvoin ja tavallaan ymmärränkin, että ei sit pysty niin kauan pidättelemään. Mut joo onhan se harmillista, seksin vähyyteen olen kyllä itse pääsyyllinen.

Yhteistyössä