Miten kertoa vaimolle että haluan hänen kaveria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valomainos-Atte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valomainos-Atte

Vieras
Miten voisin hienovaraisesti vihjaista vaimolle että haluaisin kerran tai pari kiskasta hänen hyvää ystäväänsä. Aina kun tuo vaimoni ystävä tulee meille niin olisin valmis heti uittamaan tattia hänessä. Pelkään vaimon reaktiota että hylkii minua jos ehdotan kaverin lainaamista kerran tai pari.

Mitä tekisitte tilanteessani? Tilanne on aika tukala, myönnän sen. Myös se onnistuu ainakin mulle että duunaan molempia yhtaikaa sillai että laitan ne päällekkäin sängylle.

Miten voisin hienovaraisesti vihjaista vaimolle että haluaisin kerran tai pari kiskasta hänen hyvää ystäväänsä. Aina kun tuo vaimoni ystävä tulee meille niin olisin valmis heti uittamaan tattia hänessä. Pelkään vaimon reaktiota että hylkii minua jos ehdotan kaverin lainaamista kerran tai pari.

Mitä tekisitte tilanteessani? Tilanne on aika tukala, myönnän sen. Myös se onnistuu ainakin mulle että duunaan molempia yhtaikaa sillai että laitan ne päällekkäin sängylle.

Hyvä "Valomainos-Atte",
mitäs tukalaa tuossa nyt on? Jos pelkäät vaimosi reaktioita niin sinulla on jo käsitys tulevasta. Kysy nyt kuitenkin vaimoltasi jos hän suostuisi olemaan ystävänsä kanssa päällekkäin sängyllä. Kysyvä ei näet tieltä eksy ja sittenhän tiedät.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä