H
"huoh"
Vieras
On joillakin äideillä hiukan herkässä tuo väkivallaksi leimaaminen. *WTF? Käyttäkää energianne todellisiin ongelmiin, vaikkapa ihan omiinne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulin tästä ketjusta vakuuttuneeksi, että jotain täytyy tehdä.
Jotta tilanteesta ei tule kasvokkain tapahtuvaa konfrontaatiota, vaan sanat ovat harkittuja, olen päätynyt kirjeeseen. Kirjoitan ystävälleni kirjeen näkemästäni ja miten uskon lapsen tuon fyysisen väkivallan tulkitsevan. Mukaan printtaan YK:n julistuksen jokaisen lapsen oikeudesta väkivallattomaan lapsuuteen. Lisäksi mietin, että voisin liittää tosielämän kirjan/elämänkerran, jossa kerrotaan väkivaltaisesta lapsuudestaan ja miten se on vaikuttanut. Olisiko teillä suositella jotain kirjaa? Onko esim. joku julkisuuden henkilö kokenut lapsena väkivaltaa ja kirjoittanut siitä?
Tulin tästä ketjusta vakuuttuneeksi, että jotain täytyy tehdä.
Jotta tilanteesta ei tule kasvokkain tapahtuvaa konfrontaatiota, vaan sanat ovat harkittuja, olen päätynyt kirjeeseen. Kirjoitan ystävälleni kirjeen näkemästäni ja miten uskon lapsen tuon fyysisen väkivallan tulkitsevan. Mukaan printtaan YK:n julistuksen jokaisen lapsen oikeudesta väkivallattomaan lapsuuteen. Lisäksi mietin, että voisin liittää tosielämän kirjan/elämänkerran, jossa kerrotaan väkivaltaisesta lapsuudestaan ja miten se on vaikuttanut. Olisiko teillä suositella jotain kirjaa? Onko esim. joku julkisuuden henkilö kokenut lapsena väkivaltaa ja kirjoittanut siitä?
No jos olisi omasta ystävästäni kyse niin kysyisin että onko hän mahdollisesti väsynyt ja tarvitseeko hän apua? Ehkä jo yksi yö ilman uhmaavaa lasta voisi tehdä ihmeitä.
Ja annahan olla jos minulle vaikeina aikoina olisi tullut kirje ystävältä ja bonarina päälle lastenkasvatusopas niin se olisi kyllä todennäköisesti ollut sen ystävyyden loppu. Eihän kyse ollut siitä ettenkö olisi osannut. Kyse oli siitä että olin henkisesti ja fyysisesti nurkkaan ajettu, aivan loppu. Ja niin oli lapsetkin.