miten kohta 5v. saa uskomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Tuo lapsi ei usko kyllä mitään, niin rasittava välillä ettei tiedä minne sen pistäs jäähylle välillä. :(
minkäänlaista kontaktia kun ei saa, kääntää pään pois ja nauraa kun yrittää komentaa, ja ihan turhaa.
arestia olen käyttäny ja välillä tehookin, se nauraminen ja räkättäminen kun sitä uhkaa arestilla ärsyttää, se nauru loppuu kyllä siihen kun arestiin joutuu.

joskus vaan arestissa turhan usein niin ei minusta hyvä keino.

tuo vahingonilo, jos vaikka siskoonsa satuttaa niin sattaa nauraa ihan hirveesti :o
yks päivä tässä tönäs siskonsa naamalleen lattiaan, toinen itkee ja toinen nauraa vieressä :/
Jotenkin inhottavaa tommonen.

kai tuo asiaan kuulu että sisarukset taistelee mutta menee niin yli äyräiden välillä tuo touhu.

Minulla ei hermot kestäisi moista käytöstä. Olisin hirviö ja puhuttelinsin aina vakavasti ja pitkään suorin sanoin, minkälaiselta hän vaikuttaa nauraessaan toisen itkulle jne. Ja miksi hän sellaiselta siinä tilanteessa vaikuttaa. Kertoisin siis miltä hän näyttää muiden silmissä ja miksi. Julmaa kyllä varmaan :whistle:

Paras kai yrittää olla napakkana ja jäähyttää vaan ahkerasti jos on pakko. Jotkut asiat (toisen satuttaminen) vaan yksinkertaisesti ovat väärin ja pakkohan sille on jotain tehdä?

Anteeksi vaan, mutta tuo ei kyllä mielestäni kuulosta normaalilta 5-v käytökseltä. Kyllähän nyt 5-vuotias tajuaa, että toiseen sattuu jos sen tönäisee lattiaan. :/ Minä kyllä hakisin jo apua pikaseen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 09:13 Miracles kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta tuo ei kyllä mielestäni kuulosta normaalilta 5-v käytökseltä. Kyllähän nyt 5-vuotias tajuaa, että toiseen sattuu jos sen tönäisee lattiaan. :/ Minä kyllä hakisin jo apua pikaseen...

Ei se siis tee sitä niin että tahallaan haluaa että sattuu, menee vaan ne leikit överiks eikä sitten ajattele että toinen on paljon pienempi.
Erotuomarina saa olla aina ja toista kantaa arestiin.
sitten kyllä nauraa kun vahinko tulee :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 09:16 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 09:13 Miracles kirjoitti:

Ei se siis tee sitä niin että tahallaan haluaa että sattuu, menee vaan ne leikit överiks eikä sitten ajattele että toinen on paljon pienempi.
Erotuomarina saa olla aina ja toista kantaa arestiin.
sitten kyllä nauraa kun vahinko tulee :(

Mutta jos toinen itkee lattialla, että on sattunut ja 5-vee nauraa vieressä, ei se kovin hyvältä kyllä kuulosta. :(