Miten kosia miestä (huom uudelleen naimisiin saman kanssa)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Me oltiin monta vuotta naimisissa. Mies kosi äärettömän romanttisesti - muistan sen aina, ne sanatkin tarkalleen. Erosimme kun emme osanneet asioita hoitaa, arki kävi liian raskaaksi ja kaikki meni pieleen. Kolmatta osapuolta, väkivaltaa tai järkyttäviä riitoja ei ollut. Kummallakaan ei silloin ollut voimia jatkaa. Palasimme kuitenkin noin kuukausi avioeroon tuomitsemisen jälkeen yhteen. Meillä on 2 lasta. Koska molemmat on oppineet eron aikana paljon ja tietää mitä ei suhteelta halua, mitä haluaa ja mitä sen saavuttamiseksi tulee tehdä ja varsinkin kun kumpikaan ei koskaan halua toista enää menettää. Olemme puhuneet uudelleen naimisiin menemisestä ihan jo lasten ja yhteisen omaisuuden (lue lainojen) takia. Siis maistraatissa - Juhlavasti, mutta intiimisti kahdestaan.

Koska olemme jo olleet naimisissa ja mies kosi silloin saan nyt kuulla kuittailuja, että se olis sit niinku mun vuoro tällä kertaa - kun siis olen kuittaillut, että ennen kun voidaan mennä naimisiin pitäis vissiin mennä kihloihin ja öhöm, kosia.

Oisko vinkkejä tallaiseen eriskummalliseen tilanteeseen?? Hän saattaa kosia, mutta ehkä oikeastikin haluaisin yllättää jollain tosi speciaalilla ja hassulla tavalla. Ei mitään perus kysymystä vaan jotain yllättävää

pakko komentoida tähän mutta meillä melkein vastaavanlainen tilanne,eli aivoero pärähti vaikka olimme palanneetki yhteen. nyt ollaan puhutti juurikin että mennään naimisiin maistraatissa uudestaan,mutta kosinta "puuttuu" :D

Mä kosin aikanaan sanomalla "Kun nyt ollaan tässä jo jonkin aikaa heilasteltu ja sillee..niin mä oon vähän miettinyt .. "
ja toinen oli, että "niiiiiin ??"
"että ehkä olis aika lopettaa tää heilastelu ja seurustelu..."
ja toinen oli suu auki, että "mitä ....ttua?"
ja sitten mä jatkoin "... ja mennä naimisiin"

:D

[QUOTE="hmmm";22284241]Mä kosin aikanaan sanomalla "Kun nyt ollaan tässä jo jonkin aikaa heilasteltu ja sillee..niin mä oon vähän miettinyt .. "

:D[/QUOTE]

:D

Laita tyynylle lappu, jossa esität kysymyksesi eriskummallisesti. Tai pidä vaikka aarrejahti. Lappu toisensa jälkeen, jollon viimeinen lappu löytyy jostain hauskasta ja asiaan johdattelevasta paikasta kysymyksineen...

Jotain todella suurta ja yltiöromanttista, vuokraat koko ravintolan päivällistä varten, sinne limusiinilla ja ruusunlehtiä joka paikka täyteen. Ja valtavat kirkkohäät, kymppitonnin puku ja kahden sormus, häämatka havaijille ja taustalle soimaan kauniiden&rohkeiden tunnari :D

Ei tosiaan, onnea teille <3

[QUOTE="hmmm";22284241]Mä kosin aikanaan sanomalla "Kun nyt ollaan tässä jo jonkin aikaa heilasteltu ja sillee..niin mä oon vähän miettinyt .. "

:D[/QUOTE]

toi on oikea helmi :D

Me ei olla kyllä erottu, mutta minähän tuota miestä kosin. Kihloihin mentiin minun aloitteesta kun ensimmäisenä isänpäivänä paketista löytyi kihlasormukset. Viisi vuotta kihlojen jälkeen totesin, että mitä jos hukattaisiin toinen sukunimi tuosta postilaatikosta. Niin me sitten kaikkien yllätykseksi mentiin maistraatissa naimisiin.

[QUOTE="hmmm";22284489]Kyllä mä sain kuulla tosta kosinnasta moneen kertaan, se oli todella pelästynyt, että mä oon laittamassa suhdetta poikki.
"Kusipää" oli aika pitkään hellittelysana meidän parisuhteessa =D[/QUOTE]

Varmaan mun päässä vikaa, mutta en ymmärrä tällasta huumoria tai sitä mikä tekee tuollaisesta kosinnasta helmen. En myöskään haluaisi kuulla kusipäätä hellittelysanojen joukossa.

Pienenä vinkkinä vain, että puolet avioliitosta päätyy eroon ja jos menee naimisiin toisen kerran saman ihmisen kanssa, niistä päätyy eroon 75prosenttia.... Onko järkee vai eeeiii...

Yhteistyössä