H
Hali Pulanen
Vieras
Olemme nuori pari, meillä on yksi yhteinen lapsi. Olemme olleet yhdessä neljä vuotta, mikäli sillä on merkitystä. Minua ajoittain ahdistaa, kovastikin, se seikka että minä olen tässä suhteessa se joka on "vastuussa" kaikista meidän välillämme tapahtuvista kosketuksista yms. Suukotan aamuin ja illoin, kotiin tullessani ja sieltä lähtiessä, halailen spontaanisti, silittelen jne. Teen niin osaksi senkin takia, että minun itseni on saatava läheisyyttä, jos jätän tekemättä jään totaalisesti ilman. Olen yrittänyt asiasta mainita huumorin keinoin, mutta myöskin asiallisesti. Välillä olen myös huomauttanut miehelleni, ettei niin usein keksisi "verukkeita" vetäytyä halauksestani tai nousta sohvalta juuri, kun olen parkkeerannut viereen. En epäile miestä todellakaan mistään pettämisistä, joten niitä ei tarvitse kenenkään lähteä spekuloimaan.
Hän on usein väsynyt töistä, joten tämä on kaiketi yksi syy..ehkä hänen ei vaan tarvitse tehdä aloitteita, koska minä ehdin aina ensin. Hän on myös sanonut, ettei erityisemmin esim. pidä suutelusta. Minä olen vastannut siihen, että minä pidän ja mielelläni suutelisin hänen kanssaan ja ehdottanut että voisiko hän minun vuokseni joskus tehdä aloitteita siihen. Huomaan tämän tilanteen vaikuttavan myös seksielämäämme, minä en pysty aloittamaan mitään akteja, jos minun koskettamiseni on muutoinkin niin hankalaa..seksiä meillä kyllä on, mutta mies rukka ei ymmärrä, että miten helpolla saisi minutkin himokkaaksi (pieni silitys tv:tä katsellessa, pepun taputus koiraa ulkoiluttaessa, halaus laittaessani ruokaa jne.). Tunnen olevani kireämpi, kun joudun kalastelemaan näitä kosketuksia. Oikein heikkoina hetkinä ärsyttää suunnattomasti ja ajattelen, että mikä hän on minua "varaamaan omakseen" jos ei tee näitä parisuhteeseen (mielestäni olennaisesti) kuuluvia asioita. Miten tästä ettepäin, vinkkejä, jolla saisin tilannetta muuttumaan paremmaksi?
-Kiitos-
-Kiitos-