Miten kukaan edes voi uskoa kristinuskon jumalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten rakkaus voi olla jumala ja maailma täynnä rakkautta ja jos siihen uskoo ja sen hyväksyy ja ottaa sen itseensä voi rakastaa itseään ja tekojaan ja ja ja.. Maailmassa on paljon pahuutta, kukaan tuskin voi väittää että koko maailma on vain rakastava ja ihana paikka.

Jos pedofiili hyväksyy rakkauden jumalakseen, rakastaa itseään ja tekojaan, niin eikö se ole vain pahempi? Hän ei kadu koska hän tekee oikein itselleen ja rakastaa itseään, hyväksyy itsensä, ei siis tarvetta muuttua. Ihan sama koskien kaikkia "väärin"tekijöitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en usko, että Jumala on meidän yläpuolella, vaan uskon ykseyteen, olemme kaikki osa Jumalaa, yhtä ja samaa alkulähdettä.

Kuoleman todellisuus on juurtunut lujasti uskomukseen, jonka mukaan jumalan poika on keho. Ja jos jumala on luonut kehot, kuolema olisi silloin todellakin todellinen. Mutta silloin jumala ei olisi rakastava.

Kieltäydyn ehdottomasti olemasta a) osa sinua tai b) Jumala.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Miten kukaan voi uskoa yhtään mihinkään?
Mun puolestani kaikki saavat uskoa mihin haluavat kunhan antavat toisten tehdä samoin.

mietippä sitä
Mä uskon että joku on ollut tuolla jotka meidät ihmisetkin on luonut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Miten kukaan voi uskoa yhtään mihinkään?
Mun puolestani kaikki saavat uskoa mihin haluavat kunhan antavat toisten tehdä samoin.

mietippä sitä
Mä uskon että joku on ollut tuolla jotka meidät ihmisetkin on luonut!

Niin mä en varsinaisesti ihmetellyt sitä miten kukaan voi uskoa mihinkään ;) Viittasin otsikkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Miten rakkaus voi olla jumala ja maailma täynnä rakkautta ja jos siihen uskoo ja sen hyväksyy ja ottaa sen itseensä voi rakastaa itseään ja tekojaan ja ja ja.. Maailmassa on paljon pahuutta, kukaan tuskin voi väittää että koko maailma on vain rakastava ja ihana paikka.

Jos pedofiili hyväksyy rakkauden jumalakseen, rakastaa itseään ja tekojaan, niin eikö se ole vain pahempi? Hän ei kadu koska hän tekee oikein itselleen ja rakastaa itseään, hyväksyy itsensä, ei siis tarvetta muuttua. Ihan sama koskien kaikkia "väärin"tekijöitä?

Ehkä rakkaus/hyvyys ja pahuus eivät ole suoranaisesti toistensa vastakohtia.
Vaikka me niin sen miellämme.

Pimeys ei ole mitään muuta kuin valon poissa oloa.
Kenties sama koskee pahuutta.?

Yhteistyössä