O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mulla on sellainen kaulanauha puhelimessa, ja siinä on klipsi avainnipulle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostin just gollan laukun sitävarten. Joko narulla kaulaan tai laukkumaisesti, mä oon laittanut sen vyöhön kiinni...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostin just gollan laukun sitävarten. Joko narulla kaulaan tai laukkumaisesti, mä oon laittanut sen vyöhön kiinni...
Olisiko laittaa linkkiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla hyvää:ostin ihan lenkkeilyä varten paidan, jossa takana helmassa pienet vetoketjulliset taskut samoin hihoissa. niissä kulkee näppärästi, eikä hölsky ! muistaakseni lidl myi paitaa nimikkeellä pyöräilypaita ja hintakin oli alle 10 euroa, materiaali ihon kuivana pitävää...hinta/laatusuhde kohillaan ja erittäin näppärä käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Alkuperäinen kirjoittaja halvalla hyvää:ostin ihan lenkkeilyä varten paidan, jossa takana helmassa pienet vetoketjulliset taskut samoin hihoissa. niissä kulkee näppärästi, eikä hölsky ! muistaakseni lidl myi paitaa nimikkeellä pyöräilypaita ja hintakin oli alle 10 euroa, materiaali ihon kuivana pitävää...hinta/laatusuhde kohillaan ja erittäin näppärä käytössä.
Ai juku, mä taisin toissapäivänä katsella juuri tuota paitaa Lidlissä! Taidan käydä hakemassa sellaisen myös.
Alkuperäinen kirjoittaja kätevä!:http://2.bp.blogspot.com/_pIGB0rtoxmU/S-1wZLJKweI/AAAAAAAAASA/SMccuPd7lN4/s1600/juoksuvy%C3%B6.png
Mulla tuollainen. Mahtuu juuri vyöntaskuun kotiavain ja puhelin.![]()