Miten kulutat viimeiset kolmekymmentä minuuttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Se on moro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Se on moro

Vieras
Mä juttelin just hyvän ystävän kanssa puhelimessa viimeistä kertaa.
Keitin kahvit viimeistä kertaa, kun tultiin lasten kanssa viimeiseltä hiekkalaatikko reissulta.
Nyt sitten vois viimeistä kertaa istahtaa alas pelaamaan lasten kanssa ja jutella siinä viimeistä kertaa miten rakkaita ne on.
Viimeinen lottorivikin on tehty, harmi vaan kun ei tiedä onko sitä huomenna miljonääri.
Koirakin sai tänään extra pitkän lenkin viimeisen kerran.

Kiitos kaikille viimeisen kerran. Hymyssä suin lähdetään :)

Aattelin palstailla.

Tai jos menis takapihalle odottamaan suurta maanjäristystä ja/tai suurta hyökyaaltoa, olis siistii nähdä sellainen.

En siivoa, miks pitäisi kun huomenna meitä ei enää oo?

[QUOTE="sondersson";23815004]tupakilla ja lonkulla istun nauttimassa auringosta, nyt kun ei tarvii pelätä keuhkojen tai maksan puolesta, eikä ihosyöpäkään uhkaa :D[/QUOTE]

Eikä huomenna tarvii kärsii päänsärystä :D

Niin ja kiitos teille kaikille!!!!!!!!
042.gif

[QUOTE="vieras";23814996]Pitäskö mun pyytää lapset kotiin pihalta ennen kuin sattuu ja tapahtuu? :([/QUOTE]

Eikai ne siellä enää ole :O Näät ne kohta viimeistä kertaa!

Joo joo...kuopus kyllä vähän ihmetteli, kun kävin sitä halailemassa, kiittelemässä ja hyvästelemässä. Esikoinen sen sijaan naamakirjassa kans hyvästelee ystäviään. Serkkuni harmitteli, ettei ehtinyt nähdä meidän koiraa.... ei olla 15:een vuoteen serkun kanssa nähty. Mutta nyt se on menoa ja sille ei voi enää mitään. Tosin mulla on pieni epäilys, että mun pitää noi kurkun taimet sittenkin vielä tänään istuttaa...mutta katsotaan nyt ensin varttin verran.

[QUOTE="vieras";23815076]Kai tää aika maailmanloppu on, koska istun tässä syömässä karkkia vaikka mun piti olla karkkilakossa :D[/QUOTE]

nyt voi ja pitääkin vetää menemään kaikkee mistä tykkää! Niin paljon ku sielu sietää!

Mies ja poika tuli just pihalta pelaamasta fudista ja kattovat nyt tuolla Aladdinia. Vauva heräs just ja liitty seuraan =) Ehkä meen kohta pyytämään kaikki syömään,tosin taidetaan lähteä puolityhjällä vatsalla,enää kymmenen minuuttia.

Aattelin palstailla.

Tai jos menis takapihalle odottamaan suurta maanjäristystä ja/tai suurta hyökyaaltoa, olis siistii nähdä sellainen.

En siivoa, miks pitäisi kun huomenna meitä ei enää oo?

Meillä ei ole, kun vantaanjoki lähellä ja jos sieltä hyökyaalto tulee olen nähnyt tarpeeksi. Jätin minäkin siivoamatta, mitä suotta ja märät pyykitkin on pesukoneessa...

[QUOTE="sondersson";23815085]nyt voi ja pitääkin vetää menemään kaikkee mistä tykkää! Niin paljon ku sielu sietää![/QUOTE]

antaa vaikka pierun ja plörön valua housun lahkeesta!

[QUOTE="vieras";23815076]Kai tää aika maailmanloppu on, koska istun tässä syömässä karkkia vaikka mun piti olla karkkilakossa :D[/QUOTE]

Mäkin oon tänään ahminut lasten kanssa pelkkiä herkkuja, vaikka painoa pitäis pudottaa toiset 30kg, ihanaa kuitenkin lähteä suklaanmaku suussa :D