Miten kysyä mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
Olen nähnyt 2 kk:n aikana miestä n. kerran viikossa. Ottaa yhteyttä ja vaikuttaa kiireiseltä välillä. Tiedän, että me ei seurustella, mutta haluaisin tietää, että voiko mies olla kiinnostunut vaikka ei joka päivä nähdäkään vaí onko kanssani vain seksin takia? Hän viestittelee tai soittaa pari kertaa viikossa. Joskus useamminkin. Haluaisin tietää, että onko hän kanssani seksin takia ja tapaileeko hän muitakin? Miten kannattaisi kysyä häneltä: tekstiviestillä, puhelimitse vai kun nähdään? Mikä olisi oikea sanamuoto kysyä muiden tapailusta? Kiitos jos joku osaa auttaa.

Varmasti typerä ja lapsellinen viesti, mutta haluaisin selvittää asian ilman, että pitää mua sairaalloisen mustasukkaisena kun ei kuitenkaan seurustella.

Mä kysyisin ihan tavatessa että mitkäs on ajatukset jatkon suhteen, meinaako että näin jatketaan vai onko muuta mielessä.

Oletteko sopineet jotain vai ajatutuneet seksisuhteeseen? Voithan sanoa ett sua on tulevaisuus mietyttänyt ja haluat kuulla hänen mielipiteensä ennenkuin ajattelet asiaa pidemmälle, että onko kiinnostusta astetta vakavampaan suuntaan vai haluaako pitää tilanteen ennallaan.

Itse ottaisin puheeksi livenä enkä puhelimessa. Sanoisin ihan suoraan, että tämänhetkinen tilanne, jossa me vaan tapaillaan, ei voi mun kanssa olla pysyvä, että haluaisin edetä siihen vaiheeseen, että seurustellaan, eikä enää tapailla muita. Jos ei sovi miehelle, niin lopettaisin koko homman.

Näisin niin, että mies on aidosti a tosissaan susta kiinnostunut, jso kerran soittelee ja viestittelee useemman kerran viikossa ja jos soitot ja viestit ei ole mitenkään seksi-painotteisia. Se haluaa edetä hitaasti eli voisin kuvitella että olis nimenomaankin tosissaan eikä halua kiirehtimisellä sotkea mitään. Ehkä ihan tässä vaiheessa en lähtisi käymään mitään keskusteluja tulevasiuudesta, miksi et nautisi siitä, että joku ajattelee sinua ja haluaa myös viettää aikaa kanssasi?

Kysyisin ihan suoraan. Itselläni takana seurustelua/tapailua (?) suht saman verran aikaa ja mies on kyllä kontaktissa päivin ja öin. On tehnyt selväksi, ettei muita hällä tai mulla.

Että ihan peräti 2kk? Kuule jos nyt rupeat vääntämään surullisenkuuluisaa "missä mennään" keskustelua, on suhteenne varmasti historiaa. Anna nyt herrajumala suhteen vähän kehittyä. 6kk jälkeen olet varmaan jo menossa naimisiin.

Yhteistyössä