Miten lähtisit tästä nyt laihtumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihtua tahdon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihtua tahdon

Vieras
Olen kohta vuoden tehnyt salitreeniä, paino pudonnut reilun kymmenen kiloa ja tähän on jäänyt. Senttejä on lähtenyt yhteensä 31cm. Mutta, työtä on hurjan paljon edessä. Mikä olisi se paras keino.
En siis treenejä aloittaessa tehnyt mitään ruokavaliolle, joka on huono..

ihan ekaksi herkut pois päivittäisestä ruokavaliosta, huonot hiilarit (sokeri, valkoiset viljat, riisit, pastat, yms) vähemmälle ja proteiinia tilalle. Pidä ruokapäiväkirjaa, ihan huomaamatta tulee karsittua kaikki höttö pois ruokavaliosta, kun siitä on mustaa valkoisella. :)

ihan ekaksi herkut pois päivittäisestä ruokavaliosta, huonot hiilarit (sokeri, valkoiset viljat, riisit, pastat, yms) vähemmälle ja proteiinia tilalle. Pidä ruokapäiväkirjaa, ihan huomaamatta tulee karsittua kaikki höttö pois ruokavaliosta, kun siitä on mustaa valkoisella. :)

Toi ruokapäiväkirja varmaan olis hyvä. Se heti huomenna. Meillä siis syödään ihan tavallista kotiruokaa, paheeni on iltasyöpöttely. Pitää varmaan yrittää tehdä käsitöitä illalla niin en syö :D miten oi light-limut, jostain olin kuulevinani että ne ylläpitää makeanhimoa??

Ruokapäiväkirja on itsellä auttanut! Joka päivä vaan niin kauan kun se muuttuu pään sisäiseksi :) Tokihan kannattaa karsia hiilarit minimiin eli leivät, pastat, riisi, peruna ja sokerit pois. Syö salaattia, kasviksia, kanaa, kalaa, lihaa, rahkaa, raejuustoa... Näin tippui itsellä 10kg liikunnan ohella :)

Jättäisin limut pois, jos jotain niin maustettua kivennäisvettä, mutta tavallistakin vettä vähintään se 2l päivässä. Illalla kun syöpötyttää olen juonut vihreää teetä ja lakannut kynsiä :D Ei voi napsia mitään, kun vääntää monivaiheista ranskalaista manikyyria :D

Tsemppiä!!!

Mä en koe että light-limut olis ongelma mun laihtumiselle, päin vastoin (reilu 20kg lähtenyt) mutta tuo runsas veden juonti auttaa kyllä ja lisäks syön paljon raakoja kasviksia. Mä neulon iltaisin, kun sillon ei voi syödä samalla. Tsemppiä!

Mä kun kyllä ihan hirmuisesti limua, et olisko helpompi vaan ilman.

Onkos netissä jotain (ilmaista) kalorilaskuria et vähän sais suuntaa kuinka paljon syö, tarpeeksi/liikaa.

Mulla onkin muutama keskeneräinen käsityö niin otan ne iltapuhteiksi. Ja hyvä toi vesi, sen juomista mun pitää lisätä. :)