Miten laihdutan??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Raskauden aikana tuli kiloja 24 ja 14 lähti pois. Eli 10 olisi jäljellä ja vähintään ne haluaisin nyt äkkiä itseltäni pois :/

Olen huono muuttamaan elämäntapojani ja vielä huonompi ottamaan itseäni niskasta kiinni :ashamed:
Pidän paljon kasviksista yms. eli sekään ei ole ongelma... Tuossa vieressä nököttää crosstrainer, mutta silläkään en ole saanut aikaiseksi alkaa treenata :ashamed:

Nyt hyviä laihdutuskuurien vinkkejä kehiin! Itku meinaa välillä tulla kun ei ole vaatteita (paitsi äitiyshousuja :( ) Mitä laittaa päälleen :'(

ei kai se auta muu ku tarttua siihen crosseriin vaan ja lähtä hinkkaamaan =) Aloita vaikka ihan 10 minuutilla ja sitten pikkuhiljaa lisäilet aikaa.. Mää varmaan tuun reilun kuukauden päästä valittaan ihan samaa, laskettu aika syyskuun alussa ja oon jo monta kuukautta suunnitellu kuinka laihdutuskuurin aloitan sitten kun.. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty =)
Mut nyt vaan ittees niskasta kiinni ja liikkumaan..Ja tietenkin se ruoka puoli kuntoon.. Eihän siihen poppa konsteja ole, ainakaan pysyviä..
Tsemppiä!!!!

Ilmeisesti imetät vielä.. Nythän sen pitäs olla suht.helppoa jos ei se syöminen repsahda kun kulutat imetyksen takia jo paljon.. Näin siis olen kuullut, ei ole omaa kokemusta..vielä..

Mullakin on crosstrainer ja tykkään hirveesti tehä sillä intervalli treeniä =) aika menee nopeemmin siinä... ensi lämmittelen noin 5min ja sen jälkeen vedän vähä raskaammalla vastuksella minuutin ja sitten kevyemmällä minuutin ja taas raskaammalla minuutin jne.. välillä meen ihan rauhallisesti vähä aikaa ettei rupee liikaa väsyttään. aika menee tollasella tyylillä ihan huomaamatta ja kohta onki jo polkenu sen puoli tuntia :)

Itse laihdutan ruokavaliolla ja liikunnalla, tosin liikunta eli kävely on jäänyt vähemmälle kun jatkuvasti sataa. Aukeisis nyt tuo uimahalli niin pääsis sinne.

Yhteistyössä