Miten laihtuisin PIAN 10kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Tiedän, ettei pikadieetit ole toimivia pitemmällä tähtäimellä ja että ne kilot tulevat takaisin yhtä äkkiä, kuin lähtivätkin, MUTTA SILTI :) Nyt pitäisi hyvin äkkiä saada tämä syöminen kontrolliin ja minä ihan oikeasti uskon, että kun olen 10kg saanut pois keinolla millä hyvänsä, pystyn tämän jälkeen kontrolloida itseäni ja pysymään ihanne painossa.

Uskokaa tai älkää, ihan sama minulle, mutta ei ole aikaa, eikä varaa aloittaa oikealla tavalla: ruokavalio + tehokas liikunta x monta kertaa viikossa.

Voisin olla jollain pussikeitoilla tarvittavan ajan, mutta kun en niistä tiedä mitään. Mistä niitä saa? Sellaisia luotettavia ja ns. hyviä (no ainakin tarpeeksi hyviä) ja tehokkaita, jotka oikeasti tehoaa. Ja nopeasti.

Iso kiitos jo etukäteen vastauksista. Auttakaa pläski eroon liikakiloista. Lupaan, että kun olen äkkiä saanut ne kilot pois, ne ei tule takaisin :) :)

[QUOTE="Lila";22286540]Prisma, Cm saat VLCD pussikeittoja. Parissa kuukaudessa saat 10 kg pois, jos elät vain pussikeitoilla.[/QUOTE]

Onkohan ne oikeasti toimivia ja luotettavia? Saako apteekista jotain semmosia? Pitäishän niissä ravintoarvot olla kohdillaan ja "kaikki" muukin... Prisma ja Cm kuulostaa jotenkin epäluotettavilta tässä suhteessa, huijaukselta :D Heh.

mulla lähti 10 kiloa 7 viikossa just tuolla jokapäiväsellä liikunnalla, syömisen vähentämisellä ja ruokavalion muutoksella. aamulla puolen tunnin hölkkä ja illemmalla zumbaa kehiin. mutta mulla onkin kyllä mistä laihduttaa...

Äh. Voin sitten hankkia ne lihakset sen jälkeen, kun olen saanut ne kilot pois. Tai miksen tekisi kotona jotain lihasohjelmaa samaan aikaan... Toiseksi, se ON mukavaa, kun joillain on aikaa ja varaa harrastaa liikuntaa, tsempit teille.

[QUOTE="pläski";22286550]Onkohan ne oikeasti toimivia ja luotettavia? Saako apteekista jotain semmosia? Pitäishän niissä ravintoarvot olla kohdillaan ja "kaikki" muukin... Prisma ja Cm kuulostaa jotenkin epäluotettavilta tässä suhteessa, huijaukselta :D Heh.[/QUOTE]

Apteekista saat ihan samat tuotteet. Protskua niistä saadaan n. 60 g/vrk, joten ei siinä kai lihakset mihinkään häviä =). Hyötyliikuntaa vaan tueksi, niin hyvin menee. Mutta kun kilot ovat lähteneet, niin on kyllä sitten oltava eri systeemi syömisessä. Muuten kaikki tulee takaisin pikavauhtia.

[QUOTE="pläski";22286635]Lila, kiitokset vastauksistasi! Onko se saman hintaista apteekissa ja Prismassa? Ja kai tuosta on apua, vaikkei suurta ylipainoa olisikaan?[/QUOTE]

Ostin Sokoksen 3+1 päiviltä samaten CM:n mammuttimarkkinoilta, mutta apteekista en ole ostanut. Näläntunne katoaa parissa päivässä, sitten on paastoaineenvaihdunta käynnissä. Kilot saat pois ihan turvallisesti ja nopeasti, jos noudatat ohjeita. =)

Jaksatteko vielä kertoa, mitä makuja niissä on ja pystyykö niitä oikeesti yökkimättä juoda? :D Olisi myös kiva, mitä makua ja minkä verran söitte päivän aikana, esim. aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, välipala, illallinen tms.? Miten ne nyt meneekään...

Saako niiden lisäksi syödä jotain, esim. kasviksi ja vihanneksia?

[QUOTE="pläski";22286740]Jaksatteko vielä kertoa, mitä makuja niissä on ja pystyykö niitä oikeesti yökkimättä juoda? :D Olisi myös kiva, mitä makua ja minkä verran söitte päivän aikana, esim. aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, välipala, illallinen tms.? Miten ne nyt meneekään...

Saako niiden lisäksi syödä jotain, esim. kasviksi ja vihanneksia?[/QUOTE]

mä olin koko ajan pelkillä keitoilla, eli 5 pussia päivässä, lisäksi vettä, teetä ja kohtuullisesti kahvia. Suklaa on noista jauhepusseista mulle helpoin saada alas, myös muut menettelee. Mulla oli mahdollisimman säännöllinen rytmi, eli aamusta iltaan 3h välein pussi ja RUNSAASTI vettä ja kivennäisvettä välillä. 3 päivää on vaikeeta, sit toimii ketoosi ja olo on tosi mahtava.

Karppaus tuntuu liian työläältä. Ja hankalalta toteuttaa kaikinpuolin. Muuten kyllä varmasti hyvä ja tehokas.

Sekoitetaanko noi nutriletit ihan pelkkään veteen, kylmään, lämpimään?

[QUOTE="pläski";22286740]Jaksatteko vielä kertoa, mitä makuja niissä on ja pystyykö niitä oikeesti yökkimättä juoda? :D Olisi myös kiva, mitä makua ja minkä verran söitte päivän aikana, esim. aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, välipala, illallinen tms.? Miten ne nyt meneekään...

Saako niiden lisäksi syödä jotain, esim. kasviksi ja vihanneksia?[/QUOTE]

Itse en syönyt 5-6 pussillista per päivä. Vain pari pussillista esim. kana tai thai-keittoa, maustoin sen chilillä, sipulilla jne. Sekaan kasviksia tai esim. tonnikalaa. Tai lautasella lisäsin raejuustoa. Kannattaa seurata, että saa sen 60 g protskua päivässä. Maustamalla itse voit saada mauttomankin peruna-purjokeiton maistumaan ihan hyvältä. Lisäksi löytyy ainakin suklaa vaihtoehto.

[QUOTE="pläski";22286767]Karppaus tuntuu liian työläältä. Ja hankalalta toteuttaa kaikinpuolin. Muuten kyllä varmasti hyvä ja tehokas.

Sekoitetaanko noi nutriletit ihan pelkkään veteen, kylmään, lämpimään?[/QUOTE]

pelkkään veteen, 2dl vettä ja pussi. Kylmään sekoitetaan ja halutessaan voi sit lisätä kuumaa vettä esim kasviskeitoissa. Jonkun verran tein pakkaseenkin eli sain sit "jäätelöä"

Ihan älytöntä syödä pussikeittoa 2kk. Mietipä millaista on joka päivä vetää pussikeittoa vain! Vaarana on että kyllästyt ja suurempi todennäköisyys on että pilaat aineenvaihduntasi. Kun lopetat pussit, saat syödä todella vähän jotta painosi ei nouse. Pienikin lipsahdus tule korkojen kera takaisin.

Sen sijaan mitäs jos yrittäisit karppauta. Todella monet ylipainoiset ovat pudottaneet tuon määrän kahdessa kuukaudessa ja syömällä hyvää, ravinteikasta ruokaa. Saat syödä paljon ja laihdut. Onko parempaa tapaa päästä kiloista? Samalla tutustut terveelliseen ruokavalioon jota voit noudattaa lopun ikääsi. Karppaus ei ole vaikeaa vaikka näin totesit. Karppaustyylejä on monta ja varmasti löydät itsellesi sopivan helpon tavan syödä hyvin ja laihtua.

[QUOTE="vieras";22286848]Ketokarppauksella saat helposti kiloja pois![/QUOTE]

Ja lisään vielä, että itselläni lähtee n. 1kg/vko tällä meiningillä. Vain 20g/pvä hiilareita ja paljon lihaa ja kananmunia ja kasviksia ja juustoa.

Yhteistyössä