A
ap
Vieras
Tytöllä on pitkä etunimi ja aina siitä väännetään jotain. Ihan kiva että on joo lempinimiä, mutta kun "kaikki" ovat sitä mieltä että se nimi on liian pitkä ja että olisi esim. parempi kutsua lasta lapsen toisella nimellä.
En viitsi laittaa tähän nimeä, mutta tavallinen suomalainen nimi on. Etunimessä 11 kirjainta, tokassa nimessä 5. Haluttiin toi eka nimi kutsumanimeksi, joten miksi kutsuttaisiin tokalla nimellä??
Aiemmin sentään oli pitkiäkin nimiä ja niitä jaksettiin käyttääkin, esim. Marja-Liisa, Anna-Leena, Anna-Kaisa, Annikki, Marjaana, Marjukka, Johanna ym. ym.
En viitsi laittaa tähän nimeä, mutta tavallinen suomalainen nimi on. Etunimessä 11 kirjainta, tokassa nimessä 5. Haluttiin toi eka nimi kutsumanimeksi, joten miksi kutsuttaisiin tokalla nimellä??
Aiemmin sentään oli pitkiäkin nimiä ja niitä jaksettiin käyttääkin, esim. Marja-Liisa, Anna-Leena, Anna-Kaisa, Annikki, Marjaana, Marjukka, Johanna ym. ym.