MITEN lapselle passi kun tenava ei kertakaikkiaan suostu kuvattavaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mii";22942064]Laitat sen siihen tuolille ja kerrot yhteen hengenvetoon ettei joulupukkia ole olemassa, kuinka lapsia tehdään ja ettei Fifi muuttanut maatilalle asumaan.
Eiköhän järkytyksestä hiljene pariksi sekunniksi :whistle:[/QUOTE]

:laugh:

Siskoni vei kuvaamoon itse kotona ottamansa kuvat, jotka kuvaaja rajasi oikeaoppisesti. Ja kuvaaja neuvoi näin tekemään. Digikameran aikaan tämäkin on mahdollista.

Ehdottiko joku tätä jo...?

Niin ja tästä kannattaa tietenkin käydä juttelemassa ensin kuvaamosta, että suostuvat näin tekemään. No, joku kuvaamo suostuu varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22941788:
Älkääkä vain luulko ettei ole koetettu jos mitä lahjontaa, kiristystä ja uhkailua.

Siskonsa oli mallina kuvassa, samaten minä. Tai no minusta ei saatu kunnon kuvaa muuta vain tilanteesta malliksi koska tuo apina roikkui kiinni niin tiukasti.

4 vuotias, ja ei, roikkuu niinkuin apina kiinni minussa, pää painuksissa, silmät kiinni ja kun saa yhden käden irrotettua niin toinen tarraa jo uudelleen kiinni.
Ei saa istutettua tuolille, ei saa nostettua tuolille seisomaan että yltäis kuvaan.

Kysyttäessä ei osaa kertoa mitä pitää siinä niin kamalana. Tämän tästä räpsitään kuvia kotona ja on otettu kuvat päikyssäkin ilman ongelmia.

Palstan täydellisiltä kasvattajilta kaipaa epätoivoisena neuvoja jälleen kerran tämän lapsen kohdalla ystävällisesti hän.

Hei, saatte myös ottaa kuvan kotona, onko teillä väritulostinta? (kuvaohjeet Poliisi) ;)

Aamuäree: mä voin auttaa jos otatte kuvan (++valkoinen tausta), ei ole muutakaan tekemistä :)

Oikeasti?

Mä olen (varmasti olette huomanneetkin) melko onneton toisinaan puhumaan digikameraa ja tietokonetta. Väritulostinta ei ole, mutta tikulle osaan siirtää :D (Hallelujaa!) ja olettaisin että tikulta siirtävätten sitten kuvaamossa johonkin masiinaan joka taikoo kuvan.....

Mutta sun tarttee neuvoa mua erittäin täsmällisesti...

Yhteistyössä