N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:No jos ihan vaan pelkästään kaupungille ostoksille, niin minusta nuo on ihan Ok, jos on puhtaita ja ehjiä.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Itse puen jotain muuta päälle kuin verskat pojalle 2,5v, itsekään en lähtisi olohousuissa kaupungille. Haluan opettaa hänelle pukeutumistavat.
Kukin tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja L:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Itse puen jotain muuta päälle kuin verskat pojalle 2,5v, itsekään en lähtisi olohousuissa kaupungille. Haluan opettaa hänelle pukeutumistavat.
Kukin tavallaan.
Peesi. Kaupungille eri vaatteet kuin kotipihalle, ihan selviö meillä aikuisillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja L:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Itse puen jotain muuta päälle kuin verskat pojalle 2,5v, itsekään en lähtisi olohousuissa kaupungille. Haluan opettaa hänelle pukeutumistavat.
Kukin tavallaan.
Peesi. Kaupungille eri vaatteet kuin kotipihalle, ihan selviö meillä aikuisillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Niin ja riippuu tietenkin myös lapsen iästä. Vauvalle on oikeastaan ihan sama, leikki-ikäinen menee vielä verkkareissa mainiosti, mutta koululainen varmasti haluaa itsekin jo muuta kuin collegehousut kaupungille (tai edes pihalle).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin puen meillä kolmevuotiaan leikkipuistoon/pihahommiin. Verkkarit ja urheiluvermeet ei meillä ole "kaupunkiasu". En mä itsekään kaupungilla verkkareissa paina.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mitä väliä pienillä lapsilla. Koululainen varmaan jo haluaa muuta kuin verkkarit, mutta kai leikki-ikäinen voi kulkea mukavissa vaatteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mun mielestä farkut ei ole vilkkaalla 3-vuotiaalla mukavat. Tottakai joskus voi olla siistit housut, mutta häiritseekö jotakuta oikeasti jos pikkulapsella on verkkarit ?
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan :onko teistä muuten lippis & lenkkarit ok keskustaan (lapsella siis), jos muuten on esim. juuri farkkutakki ja siistimmät housut?