miten lasketaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klaudia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klaudia

Vieras
miten lasketaan äitiysloman aikana kertynyt kesäloma-ajan palkka.
tilanne ennen äippäloman alkua: noin 9 kk töissä ja jäin erityisäitiyslomalle tupakansavun takia. eli nyt olen ollut talossa 2 vuotta kirjoilla. sen tiedän että kertyy lomapäivät aivan kuten norm. äippälomalla mutta mistä lasketaan loma-ajan palkka?

mulla oli ainakin laskettu näin että huhtikuusta 2005-huhtikuuhun 2006..eli sinä aikana kertyneet tulot ja se jaetaan 12..näin olen ymmärtänyt ja ainakin sain saman summan kuin palkanlaskija.normisti saan lomarahaa joku 1800€..nyt sitten sain kun olin äippälomalla niin 1400€..

Pupulle: olitko tuon vuoden aikana töissä? katsos kun minulla kertymät ovat ajalta jolloin en ole ollut työssä ollenkaan. jäin siis seitsemännellä raskausviikolla erityisäitiysvapaalle ja nyt en tiedä mistä se kesäloma-ajanpalkka maksetaaan....

olin juu töissä ja sairaslomalla.eli olin töissä toukokuusta elokuuhun ja sitten elokuusta lokakuun ekalle viikolle sairaslomalla.lolakuukuun 8pv alkoi äitiysloma ja jatkui tonne huhtikuulle asti.elikkä sun loma-ajan palkka maksetaan niistä rahoista mitkä sait erityisäitiysvapaalla ollessasi+äitiyslomalla kertyneistä..näin ainakin luulen???

toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin??ja toivottavasti olen oikeassa:D sun palkanlaskija sen kuitenkin tietää parhaiten eli kannattaa sille soittaa ja kysyä.

Yhteistyössä