Miten lisään meseen hymiöitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu ensin tallennat koneelle. Sitten menet messengeriin, avaat keskusteluikkunan, avaat hymiöt->näytä kaikki->luo. Sitten etsit hymiön sieltä mistä olet sen tallentanut. Noin mä teen, en sit tiiä oisko joku helpompi keino olemassa mut mä en ainakaan osaa.
 
kun näät uuden hymiän tekstissä, voit varastaa sen kun menet hymiön kohtaan, oikea klik, (tulee mustst raamit) vasen klik, valitse lisää, ja sitten hyväksy vielä painamalla lisää.
 

Yhteistyössä