Miten lopettaa miehen uuden naisen haukkuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törkymöykky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää Siri taitaa olla joku toinen nainen ku noin paljon puolustelee tätä toista akkaa. Mies ei tosiaan oo yksin vastuussa tossa, jos tää toinen nainen on kerran TIENNYT miehen tilanteen suhteeseen alkaessaan. Kyllä järkevä nainen jättäs suhteen virittelyn eikä alkas millekään varatun miehen kanssa. Molemmissa on yhtä suuri syy!!

En puolustele, mutta ottaa oikeasti päähän nämä naiset, jotka yrittävät vääntää pettäjämiehensä tekoset jonkun muun syyksi. Ikään kuin se mies olisi puhdas pulmunen, viaton uhri, joka on väkisin viety kuin pässi narussa.
Ja jos hän tällainen pässi olisikin, siis saamaton vätys, kuka haluaa sellaisen geenejä jatkaa? No tietenkin toinen lammas.

Viimeksi muokattu:
Miks te aikuiset valitatte niin hirveesti, muutatte vaan ittenne surun kohteeksi oikeat ihmiset jotka kärsivät vanhempien erosta ja uusista naisita tai miehiistä ovat lapset itse. TIEDÄN ITSE KOEMUKSESTA, yleensä lapset niinkuin minä haluan peittää tunteeni jotta äiti ei kysyisi että miksi itken teen sen koska en halua hänen soittavan isälle että hänen pitäisi tavata minua useammin ja se muuten on totta, mutta isä suuttuu siitä ja he alkavat riitelemään. Joskus kun äiti on töissä itken varmaan koko päivän siitä koska minusta tuntuu että isä olisi hyllännyt minut uuden perheen takia + hänen uusi naisystävänsä huutaa jo minullekkin vaikka emme ole tunteneet edes puolta vuotta. Hän on keksinyt semmoisen säännön että saan tavata isääni vain joka toinen viikonloppu, koska ne toiset viikonloput ovat isän ja satun yhteistä aikaa se sika on ärsyttävä. Ennen isäni asui helsingissä ja nyt tampereella, isä käyttäytyy ihan eri lailla kun ennen. Onko se satu sitten tärkeämpi kuin minä? Kommentoikaa

#27 (linkki)
amanda11v
(Vierailija)

mua ärsyttäää
Miks te aikuiset valitatte niin hirveesti, muutatte vaan ittenne surun kohteeksi oikeat ihmiset jotka kärsivät vanhempien erosta ja uusista naisita tai miehiistä ovat lapset itse. TIEDÄN ITSE KOEMUKSESTA, yleensä lapset niinkuin minä haluan peittää tunteeni jotta äiti ei kysyisi että miksi itken teen sen koska en halua hänen soittavan isälle että hänen pitäisi tavata minua useammin ja se muuten on totta, mutta isä suuttuu siitä ja he alkavat riitelemään. Joskus kun äiti on töissä itken varmaan koko päivän siitä koska minusta tuntuu että isä olisi hyllännyt minut uuden perheen takia + hänen uusi naisystävänsä huutaa jo minullekkin vaikka emme ole tunteneet edes puolta vuotta. Hän on keksinyt semmoisen säännön että saan tavata isääni vain joka toinen viikonloppu, koska ne toiset viikonloput ovat isän ja satun yhteistä aikaa se sika on ärsyttävä. Ennen isäni asui helsingissä ja nyt tampereella, isä käyttäytyy ihan eri lailla kun ennen. Onko se satu sitten tärkeämpi kuin minä? Kommentoikaa

Mikäli mies haluaa olla edelleen elämässäsi niin sano että se onnistuu vain niin ettei petturinaisesta puhuta lainkaan. Mikäli ei onnistu niin ota välimatkaa. Raskausaikana ei kannata hermostua turhaan, varmasti muutenkin ihan tarpeeksi raskasta ja vaikeaa aikaa tuollaisessa tilanteessa. Mies varmasti ymmärtää tehneenä todella törkeän tempun jättäessään raskaana olevan naisen toisen naisen takia. En itse pitäisi yhteyttä tuollaiseen mieheen vaan keskittyisin raskauteen, tulevaan synnytykseen ja elämään lapsen kanssa. Mies voi käydä tunnustamassa isyytensä lapsen synnyttä ja silloin voidaan sopia myös huoltajuudesta. Lapsen etu on se, että hänellä on isäkin, mutta raskaana olevan naisen etu ei ole se, että petollinen exä häärii raskausaikana ympärillä puhumassa uudesta naisestaan.

#27 (linkki)
amanda11v
(Vierailija)

mua ärsyttäää

Nyt vaan jatkat sitä itkemistä, äidin nähden! Ja sanot sille juuri nuo sanat ja annat äitisi kertoa ne isällesi. Vaikka se johtaisi äitisi ja isäsi väliseen riitelyyn. Uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Kunnes uskallat sanoa isällesi itse ja hän lopulta tajuaa mitä tekee. Pahinta jos teeskentelet, että kaikki on hyvin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä