Miten lopettaa suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M61
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä teillä on selllainen tilanne, että tavallaan olette jo kumpikin kyllästynyt suhteeseen mutta kummaltakaan ei löydy ""munaa"" tehdä eropäätöstä.

Voi olla että vaimosikin haluaa eroa mutta hän ikäänkuin antaa asioiden ajautua -seksittömyys avittaa asiaa kuten läheisyyden puuttuminenkin- siihen pisteeseen, jossa sä joudut tekemään sen eropäätöksen, ei hän.

Seksi on miehelle tärkeää, ymmärrän hyvin, jos tuntuu elämä valuvan hukkaan. Moni mies riutuu puutteessa, vaikka se tuskin kummemmin lohduttaa. Miehen virittäytyminen seksiin on helpompaa kuin naisen. Naisen täytyy haluta seksiä, jotta innostuu. Se on siis tahtoasia. Jonkinlainen elämänasenne, myönteisyys koko asiaa kohtaan tarvitaan, jotta vähän laimeimmilla vieteillä varustettu nainen jaksaa innostua läpi parisuhteen. Kun suhde asettuu aloilleen ja elämä tasaantuu, myös seksin merkitys voi kadota tai ainakin vähetä. Mutta kyllä puolison tarpeista pitää huolehtia. Miksei vois rakastella, vaikka itse ei aina oliskaan superhalukas??

Parisuhteeseen kuuluu seksi! Ja koska naisesi on sitoutunut parisuhteeseen, hän on sitoutunut myös seksiin. Varsinkin kun rakastaa sinua!! Joskus tuli neloselta ohjelma, jossa potkua seksiin haettiin erilaisilla tehtävillä. Mun mielestä sen keskustelun voisi unohtaa (jos naisesi ei tosiaankaan tiedä syytä) ja ennemmin toimia. Yhteistä aikaa, viiniä ja mielikuvituksekkaita tehtäviä. Esim. toisen hieromista, roolileikkejä (nyt sä päätät, mitä tehdään), kaikenlaista hulluttelua jne. Lisäksi naisesi tulisi harrastaa mielikuvia, ajatella hyvää kroppaasi ja tajuta seksikkyytesi. Eiköhän se siitä ala syttymään :)!

Seksi ei ole minulle parisuhteen tärkein asia, mutta en voisi vaatia miestäni elämään ilman seksiä, vaikka itseäni ei sattuisi huvittamaan. Kyllä parisuhteessakin täytyy hoitaa tiettyjä velvollisuuksia.

Yrittäisit vielä puhua vaimollesi, ennen kuin teet mitään peruuttamatonta. Jospa hän osaa kertoa jonkun syyn miksei seksi kiinnosta.

saman tapainen tapaus,kun mulla on ny sulla näköjään...mäkin olin kimpassa tai naimisissa 10vee ja ny erossa 6vee menossa ja tein vaan itelleni selväksx,et ny mä lähen tästä suhteesta ulos hengittää ja aluksx ukko ei uskonnu mua,et mä voin tehä sen,mitä sanon,mut mäpä tein sen,josta oon hyvin onnellinen...mulla oli aluksx tunne,et mä en voi tätä tehä,mut voimia sain päätöksen tekoon ja vihassa ei erottu,mut ei tapailla ja jos nähään ei jutella enää...6vee erosta menny ja uusi suhe ja aurinko paistaa ja uusia elämänvaihteita ja uusia polkuja kuljen ja kaikki hyvin nykyisin...toivottavasti teet päätöksen rauhassa ja sen oekeen ja kyl elämä antaa sulle viel uusia ajatuksia,haasteita ja voimia tehä päätöksiä usko poes...

>>Neuvokaa miten päätän meidän suhteen

Vastauksena sanoisin, että tee se hellävaroen.

Ota puheeksi rauhallisella hetkellä ja kysy, että miten teillä hänen mielestään menee parisuhteessa. Jos hän ei osaa sanoa, voit nopeastikin tuoda oman kantasi esiin.

Älä syyllistä vaimoasi vaan puhu vain omista tuntemuksistasi:

Minusta tutuu, että meillä menee huonommin kuin aikaisemmin...

Olen pohtunut jopa eroa..., jne.

Jos et vielä itsekään ole varma mitä suhteeltanne haluat, anna naisen puhua ensin omista mietteistään.

Ehkä hän haluaa jopa panostaa suhteeseenne.

Jos jo olet päättänyt erota, älä enää vonkaa naiselta, vaan hoida ero johdonmukaisesti.

Puhu eroajatuksista useammin kuin kerran, niin nainen ehtii tottua ajatukseen, eikä se tule niin yllätyksenä, jos lopulta haet eroa.

Seksi ja läheisyys on kiva asia parisuhteessa ja siihen kannattaa pyrkiä ;)

Yhteistyössä