M
"mii"
Vieras
6v synttärit onnellisesti ohi. Lapsen päiväkoti kavereita oli kolme ja kaksi naapurin saman ikäistä. Naapurin lapset käyttäyty tosi hyvin, mutta nää päiväkoti kaverit oli hirveillä kierroksilla, ei totellu, hakkas tai yritti hakata toisiaan millä vaan astalolle keksivät, siinä hajosi synttäri sankarin leluja ja sen sellaista... ohjelma ei kiinnostanu näitä lapsia ja yksi totesi, että minä en sittä mitään elokuvia myöskään katsele...
Ja juu ei ollu elämän ekat lapsisynttärit mulla on lapsia neljä tämä on nuorimmainen, että jokusen kekkerit on tullu vuosien varrella vedettyä, mutta tää oli aika hurjaa menoa. Lisäksi tän pahimman riehujan vanhemmat haki sen tunnin myöhässä... tuli jo mieleen, että eivät oo ollenkaan tulossa
Juteltii sitte omien lasten kanssa, että miten niiden mielestä suju ja että miten ne itse käyttäytyy kaverisynttäreillä niin molemmat 9v ja 6v totesi, että aika huonosti kaverit käyttäyty ja että tuolla tavalla ei itse koskaan tee kavereilla..
ps. läksiäis pussikin oli ihan huono tän viimeiseksi haetun kaverin mielestä
Ja juu ei ollu elämän ekat lapsisynttärit mulla on lapsia neljä tämä on nuorimmainen, että jokusen kekkerit on tullu vuosien varrella vedettyä, mutta tää oli aika hurjaa menoa. Lisäksi tän pahimman riehujan vanhemmat haki sen tunnin myöhässä... tuli jo mieleen, että eivät oo ollenkaan tulossa
Juteltii sitte omien lasten kanssa, että miten niiden mielestä suju ja että miten ne itse käyttäytyy kaverisynttäreillä niin molemmat 9v ja 6v totesi, että aika huonosti kaverit käyttäyty ja että tuolla tavalla ei itse koskaan tee kavereilla..
ps. läksiäis pussikin oli ihan huono tän viimeiseksi haetun kaverin mielestä