Miten luulet sun lasten käyttäytyvän kaverisynttäreillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
6v synttärit onnellisesti ohi. Lapsen päiväkoti kavereita oli kolme ja kaksi naapurin saman ikäistä. Naapurin lapset käyttäyty tosi hyvin, mutta nää päiväkoti kaverit oli hirveillä kierroksilla, ei totellu, hakkas tai yritti hakata toisiaan millä vaan astalolle keksivät, siinä hajosi synttäri sankarin leluja ja sen sellaista... ohjelma ei kiinnostanu näitä lapsia ja yksi totesi, että minä en sittä mitään elokuvia myöskään katsele...
Ja juu ei ollu elämän ekat lapsisynttärit mulla on lapsia neljä tämä on nuorimmainen, että jokusen kekkerit on tullu vuosien varrella vedettyä, mutta tää oli aika hurjaa menoa. Lisäksi tän pahimman riehujan vanhemmat haki sen tunnin myöhässä... tuli jo mieleen, että eivät oo ollenkaan tulossa :D

Juteltii sitte omien lasten kanssa, että miten niiden mielestä suju ja että miten ne itse käyttäytyy kaverisynttäreillä niin molemmat 9v ja 6v totesi, että aika huonosti kaverit käyttäyty ja että tuolla tavalla ei itse koskaan tee kavereilla..

ps. läksiäis pussikin oli ihan huono tän viimeiseksi haetun kaverin mielestä :laugh:

Luulen että ihan hyvin käyttäytyvät. Poika on aika hiljanen ja rauhallinen niin varmasti osaa olla kunnolla, tyttö on puhelias mutta muuten osaa käyttäytyä kyllä.

Toivon että käyttäytyvät hyvin, kerran yksi äiti sanoi lastani "pahanilmanlinnuksi" kun hänt' haettiin synttäreiltä, kysyttäessä kertoi lapseni kaataneen karkkeja pöydälle ja juomankin vissiin lattialle. "ja oli jokapaikassa missä tapahtui jotain". Olin ihan kauhuissani ja kyselin sekä lapselta että muiden vanhemmilta asiasta - ja totuus olikin että tämä äiti oli joku siivousfriikki nähtävästi. Toinen poika oli vahingossa kaksi eri kertaa tönäissyt omaani, kun oli ollut niin ahdasta istua pöydässä. Silloin tapahtuneet nämä kaatelut ja tämä vahingossa tönännytkin oli heti pahoitellut osuuttaan asiaan joten luulisi olleen aika simppeli juttu eli vahinkoja sattuu. Vaan tämä äiti olikin raivonnut sotkemisesta ja simputtanut poikaani siivoamaan (oli kyllä muutenkin siis alkanut siivoamaan, mutta tämä oli vielä korostanut kuinka sotkuinen lapsi olikaan ja saisi siivota kaiken jne). Muut lapsivieraat oli kai vähän pelänneetkin tätä äitiä ja samoin oma poikani....

Jaa-a... totuus on että isommassa ryhmässä ja vielä saatuaan verensokerinsa kivasti ylös herkuilla niin nuo saattavat olla juuri niitä jotka tekisi mieli teljetä komeroon ja heittää avain pois... eivät tee kiusaa kylläkään mutta saattavat riehaantua. :/ Ja käytöstavatkin tuntuu välillä olevan hukassa varsinkin isommalta. :ashamed:

Joo ei sotku mitään ja pieni riehumineki ok, mutta tällä porukalla lähti ihan lapasesta ettei ollu jotakin ollenkaan puheella tavoitettavissa ja intti vastaan jne jne... Olisin mielelläni vieny ne pihalle pulkkamäkeen, mutta kun ei ollu kutsussa mainittu niin melkein kaikki oli farkuissa ettei oikein kehdannu lähteä niitä palelluttamaan :D

Yhteistyössä