Miten mä helpotan mun oloo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikkaa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riikkaa-

Jäsen
03.05.2007
249
0
16
Neljättä iltaa jatkuu supparit, tosi KIPEET sellaset, jokseenkin säännöllisinä, välillä taas pidempää taukoa.. Paikallaan ollessa koskee ihan kunnolla, mut heti kun lähden liikkeelle niin nää supistukset loppuu. Kuin seinään. Synnärille soitin ja siellä vastas joku harvinaisen nyrpeä henkilö, joka oli sitä mieltä että liikkeessä sit pitäs olla kerta sillon ei supistele, eikä tarvitse sinne paikan päälle mennä, mut en kai mä h.lvetti koko yötä voi loikkia täällä :D

Aikasempina öinä on helpottanut sit pikkuhiljaa kun oon tuolla sängyssä pötkötelly hissukseen paikoillaan.. Ja unen päästäkin oon saanut melko hyvin kiinni. Mut ei vaan jaksais tätä jokailtasta pyörimistä ennen nukkumaanmenoo :snotty: Jos vielä koittas tän yön kestää ja kävis aamulla sit näytillä, ettei oo paikat päässy liikoja kypsymään.. Siis voi VIDE että mua suututtaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mulla puhkastiin kalvot kun vesiä ei näkynyt,supistukset kauheita,paikat ei auennut..ja väsymys oli kova..onko la menny??

Ei oo vielä, tässä räpiköidään rv35+.. Vielä siis pahimmassa tapauksessa useita viikkoja kärsimystä edessä jos ei helpota :/

Ja juu, panadolia on menny 3x500mg tässä muutamien tuntien aikana, mut ei tunnu tehoovan.. Siivoillu oon tässä ja koittanu muutenki vähä hiiviskellä ettei ihan tulis tässä paikallaan oltua, mut mun jalat ei oikeesti kohta enää kanna :D Väsyttää, niisk..

Alkuperäinen kirjoittaja Riikkaa-:
Ja juu, panadolia on menny 3x500mg tässä muutamien tuntien aikana, mut ei tunnu tehoovan.. Siivoillu oon tässä ja koittanu muutenki vähä hiiviskellä ettei ihan tulis tässä paikallaan oltua, mut mun jalat ei oikeesti kohta enää kanna :D Väsyttää, niisk..

lämpimät riisityynyt auttaa oikeesti tosi paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ja eikös se ole hyväkin jos vasta 35 viikkoa on...

Niinpä. Älkää hyvät immeiset toivoko ennenaikaista synnytystä, oikeasti. Omakohtaista kokemusta ei onneksi ole, mutta vaikka monesti raskausaikana olin niin kipeä että itkua tuhersin ja mietin että loppuis tääkin, niin oikeasti, kamalaa se olisi vielä noilla viikoilla.

Jaksuja, tuoreessa muistissa on meillä.
Mä suunnilleen asuin suihkussa.

On on toki vauvan kannalta hyvä, en sillä tietenkään.. Itekkin vaan pitäis jaksaa, esikoisen kanssa kotosalla ollaan paljon kaksistaan kun isäntä töissä ja nää vaivoin puoliks nukutut yöt ei kyllä auta asiaa lainkaan :/ Toivon et jotain helpotusta näihin kipuihin löytyis, niin jaksas itekin virkeällä mielellä loppuajan uutta perheenjäsentä odotella :)

On on toki vauvan kannalta hyvä, en sillä tietenkään.. Itekkin vaan pitäis jaksaa, esikoisen kanssa kotosalla ollaan paljon kaksistaan kun isäntä töissä ja nää vaivoin puoliks nukutut yöt ei kyllä auta asiaa lainkaan :/ Toivon et jotain helpotusta näihin kipuihin löytyis, niin jaksas itekin virkeällä mielellä loppuajan uutta perheenjäsentä odotella :)

Koita panadolia, auttaa se hetkeksi. Ja niit kuumia suihkuja.
Usko huvikses ett hyvä se on sunkin kannalta se odottelu, kiität sitä viimestään synnytyssalissa. Mun kaverilta meni vedet kuukausi ennen laskettua aikaa, ja kamalaa se oli maata sairaalassa käynnisteltävänä, ei kateeksi käynyt, kun kroppa ei tajunnut että pitäisi jotain pian tapahtua..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Niinpä. Älkää hyvät immeiset toivoko ennenaikaista synnytystä, oikeasti. Omakohtaista kokemusta ei onneksi ole, mutta vaikka monesti raskausaikana olin niin kipeä että itkua tuhersin ja mietin että loppuis tääkin, niin oikeasti, kamalaa se olisi vielä noilla viikoilla.

Ja otsikossahan kysyin ihan vaan kuinka sais helpotettua omaa oloo, en suinkaan sitä toivo että mahan asukas ennen aikojaan syntyisi.. :snotty:

Ja otsikossahan kysyin ihan vaan kuinka sais helpotettua omaa oloo, en suinkaan sitä toivo että mahan asukas ennen aikojaan syntyisi.. :snotty:

Ihan turha on loukkaantua, en mä sillä.
Jotkut vaan toivoo oikeasti, ja on ihan fiilareissa supistuksista ja lenkkeilee ja koittaa parhaansa niitä lisätäkseen vaikk viikkoja on ihan liian vähän.
henk koht en sua tunne, niin ei voi ikinä tietää, mitä kunkin päässä liikkuu.

ja kamalaa se oli maata sairaalassa käynnisteltävänä, ei kateeksi käynyt, kun kroppa ei tajunnut että pitäisi jotain pian tapahtua..

Mullakin esikoista odottaessa puhkaistiin kalvot ja oksitosiinia käytettiin apuna jotta synnytys käynnistyisi.. Tytsy syntyikin sit rv 39+1, kun yötä päivää supisteli mut keho ei siihen reagoinu oikein millään tavalla. 2cm aukes kohdunsuu ja siihen pysähtyi, supistukset vaan jatkui ja lopulta olin itse fyysisesti ja henkisesti niin poikki monen viikon unettomien öiden jälkeen (joista viimeinen osastolla), että lääkäri sitten moisen päätöksen teki. Pelottaa että sama toistuu, mutta ei muu kai auta ku panadolia lisää naamariin ja suihkun alle kököttämään
:(

ja kamalaa se oli maata sairaalassa käynnisteltävänä, ei kateeksi käynyt, kun kroppa ei tajunnut että pitäisi jotain pian tapahtua..

Mullakin esikoista odottaessa puhkaistiin kalvot ja oksitosiinia käytettiin apuna jotta synnytys käynnistyisi.. Tytsy syntyikin sit rv 39+1, kun yötä päivää supisteli mut keho ei siihen reagoinu oikein millään tavalla. 2cm aukes kohdunsuu ja siihen pysähtyi, supistukset vaan jatkui ja lopulta olin itse fyysisesti ja henkisesti niin poikki monen viikon unettomien öiden jälkeen (joista viimeinen osastolla), että lääkäri sitten moisen päätöksen teki. Pelottaa että sama toistuu, mutta ei muu kai auta ku panadolia lisää naamariin ja suihkun alle kököttämään
:(

laitoin sulle äsken yv:tä :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
laitoin sulle äsken yv:tä :) :flower:

Jaa mulle? Ei oo näkyny ainakaan :D Tai sit sekopäisenä täällä koheltaessani olen sen jotenkin onnistunut kadottamaan :whistle:

kai se nyt jo on tullu? äskeinen oli menny pehmeäpupulle, vaikka satavarmana painoin sun yv-nappia! :o

Juu nyt tuli, vastasin juuri :wave:

Yhteistyössä