Neljättä iltaa jatkuu supparit, tosi KIPEET sellaset, jokseenkin säännöllisinä, välillä taas pidempää taukoa.. Paikallaan ollessa koskee ihan kunnolla, mut heti kun lähden liikkeelle niin nää supistukset loppuu. Kuin seinään. Synnärille soitin ja siellä vastas joku harvinaisen nyrpeä henkilö, joka oli sitä mieltä että liikkeessä sit pitäs olla kerta sillon ei supistele, eikä tarvitse sinne paikan päälle mennä, mut en kai mä h.lvetti koko yötä voi loikkia täällä
Aikasempina öinä on helpottanut sit pikkuhiljaa kun oon tuolla sängyssä pötkötelly hissukseen paikoillaan.. Ja unen päästäkin oon saanut melko hyvin kiinni. Mut ei vaan jaksais tätä jokailtasta pyörimistä ennen nukkumaanmenoo :snotty: Jos vielä koittas tän yön kestää ja kävis aamulla sit näytillä, ettei oo paikat päässy liikoja kypsymään.. Siis voi VIDE että mua suututtaa
Aikasempina öinä on helpottanut sit pikkuhiljaa kun oon tuolla sängyssä pötkötelly hissukseen paikoillaan.. Ja unen päästäkin oon saanut melko hyvin kiinni. Mut ei vaan jaksais tätä jokailtasta pyörimistä ennen nukkumaanmenoo :snotty: Jos vielä koittas tän yön kestää ja kävis aamulla sit näytillä, ettei oo paikat päässy liikoja kypsymään.. Siis voi VIDE että mua suututtaa